Εξαιρετική θέση οδήγησης και «μεστό» σε αίσθηση τιμόνι προδιαθέτουν θετικά με το καλημέρα. Το CX-30, που οδηγήσαμε ήταν το 2κίνητο με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο και οδηγικά τα καταφέρνει περίφημα, κάτι που δεν μας εξέπληξε, αφού έχει σαν βάση το Mazda 3. Ούτε το αυξημένο ύψος, ούτε το περισσότερο βάρος φάνηκαν στην πράξη, με το CX-30 να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με τον ίδιο χαρισματικό τρόπο, που το Mazda 3 κάνει. Οι 122 ίπποι δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ο κινητήρας έχει εκλεπτυσμένη λειτουργία. Η γενικότερη σφιχτή αίσθηση επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών. Σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, με γερμανικού ρυθμούς και τήρηση των σχετικών ορίων ταχύτητας η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,7-6,8 λτ./100χλμ.. Οι τιμές, τέλος, είναι άγνωστες προς το παρόν, αλλά θα κινηθούν σε premium πλαίσια. Περισσότερα στο τεύχος 31 του AutoΤρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 30 Ιουλίου.