
Subaru Forester: Έκτη γενιά για το «made in Japan» SUV.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με περισσότερη τεχνολογία.
Ήπια υβριδικό με 136 άλογα και μόνιμη τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive.
Αγρίμι εκτός δρόμου, αρχοντικό και άνετο εντός.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Subaru Forester: Έκτη γενιά για το «made in Japan» SUV
Τον Φεβρουάριο του -μακρινού- 1997 ήταν η πρώτη φορά που εμφανίστηκε στις τάξεις της Subaru η ονομασία Forester. Σήμερα, 28 χρόνια αργότερα, το Forester βρίσκεται στην έκτη του γενιά έχοντας συνδέσει το όνομά του με τις άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και την ιαπωνική αξιοπιστία. Το autotriti, καλεσμένο της Πλειάδες Motors, επίσημου διανομέα των αυτοκινήτων Subaru στην Ελλάδα, οδηγεί το νέο Forester εντός και εκτός δρόμου επί ελληνικού εδάφους σε μια διαδρομή από την Αθήνα έως την Ακράτα και τα ορεινά χωριά της ευρύτερης περιοχής «γράφοντας» περισσότερα από 300 χιλιόμετρα σε μία μέρα.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και με περισσότερη τεχνολογία
Με την πρώτη ματιά στα τέσσερα παρατεταγμένα Forester (σ.σ. ένα από κάθε εξοπλιστική έκδοση που προσφέρεται στην Ελλάδα) έξω από την έκθεση της Subaru στο Χαλάνδρι είναι εμφανείς οι αλλαγές στο ντιζάιν του αειθαλούς Subaru Forester με πιο «καθαρές», επίπεδες επιφάνειες, την ίδια στιγμή που το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 2,67 μέτρα. Το ιαπωνικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform (SGP) και όντας λίγο μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του (+30 χλστ. σε μήκος και +15 χλστ. σε πλάτος), με μήκος 4,67 μ. κατατάσσεται στα μεσαία SUV, βρίσκοντας απέναντί του μοντέλα όπως το Toyota RAV4, Nissan X-Trail, Skoda Kodiaq κ.ά.
Παράλληλα με την αύξηση των διαστάσεων, το γιαπωνέζικο SUV προσθέτει στη φαρέτρα του το αναβαθμισμένο σύστημα EyeSight Driver Assist, το οποίο περιλαμβάνει 15 λειτουργίες. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται μία νέα ευρυγώνια κάμερα για καλύτερο έλεγχο των τυφλών σημείων γύρω από το αυτοκίνητο (σ.σ. χρησίμευσε πολύ εκτός δρόμου όταν κληθήκαμε να κατέβουμε μια αρκετά απότομη πλαγιά με τη βοήθεια του X-Mode), αλλά και το νέο σύστημα επείγουσας ακινητοποίησης του οχήματος. Το τελευταίο ελέγχει διαρκώς την κατάσταση του οδηγού και όταν αντιληφθεί πως εκείνος δεν είναι σε θέση να οδηγήσει (π.χ. ύπνος ή λιποθυμία), αφού ολοκληρώσει μια σειρά από προειδοποιήσεις για να τον επαναφέρει, ενεργοποιεί τα αλάρμ και σταδιακά ακινητοποιεί το όχημα στη λωρίδα στην οποία κινείται ξεκλειδώνοντας τις πόρτες.
Πρακτική καμπίνα σε «αθάνατη» made in Japan λογική
Από εκεί και έπειτα, ριζικές είναι οι αλλαγές και στην καμπίνα με νέο ταμπλό το οποίο συνδυάζει τη χρήση σκληρών και μαλακών υλικών (κυρίως στο άνω μέρος), τα οποία έχουν καλή συναρμολόγηση και φινίρισμα στα πρότυπα της «αθάνατης» made in Japan λογικής. Από πλευράς ντιζάιν στο σαλόνι παρατηρούμε τον νέο αναλογικό πίνακα οργάνων, την κατακόρυφα τοποθετημένη Full HD οθόνη αφής 11,6 ιντσών ως πύλη για το σύστημα infotainment που περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες λειτουργίες και τα νέας σχεδίασης καθίσματα με παχύτερα «μαξιλάρια» που αποδείχθηκαν άκρως αναπαυτικά στο ταξίδι. Θα θέλαμε να υπάρχει αντιολισθητικό υλικό στη θήκη ασύρματης φόρτισης ισχύος 10W, χαμηλά στο κέντρο της κονσόλας, καθώς το smartphone γλιστρά σε στροφές και ανηφόρες-κατηφόρες.
Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το Forester αποδείχθηκε εξαιρετικά φιλόξενο για 4 ενήλικους επιβάτες, την ίδια στιγμή που το πορτμπαγκάζ χωρά από 508 έως και 1.720 λίτρα διαθέτοντας παράλληλλα και αρκετά -πρακτικά- άγκιστρα.