ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε το νέο VW Touareg

8.792 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)

To Touareg στην τρίτη του γενιά αναφέρεται ως μοντέλο ορόσημο από τους ανθρώπους της μάρκας, όντας ακόμα πιο macho σε εμφάνιση με μεγαλύτερες διαστάσεις και άκρως «φορτωμένο» τεχνολογικά. Το οδηγούμε στην Αυστρία και σας αναφέρουμε...

Στην τρίτη του γενιά, το μοντέλο μεγαλώνει σε διαστάσεις με το βάρος του πάντως να μειώνεται, ενώ σημαντικές είναι οι αλλαγές και στην εμφάνιση του. Ας δούμε, όμως, πιο αναλυτικά το βασισμένο στην MLB Evo πλατφόρμα μοντέλο.

Αρχικά, όσον αφορά τις διαστάσεις του, η VW ανακοινώνει ότι το μήκος του μεγαλώνει κατά 77 χλστ. και φτάνει τα 4.878 χλστ, το πλάτος του είναι 1.984 χλστ. (44 χλστ. μεγαλύτερο), το ύψος του 7 χλστ. χαμηλότερο στα 1.702 χλστ.  ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι υπολογίζονται 810 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην θέση τους. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, το βάρος όχι μόνο δεν αυξήθηκε αλλά μειώθηκε κιόλας κατά 106 κιλά, επωφελούμενο από την νέα αρχιτεκτονική του που αποτελείται από αλουμίνιο κατά 48% και από υψηλής ποιότητας ατσάλι κατά 52%.

Εμφάνιση: Macho μέσα και έξω
Με την πρώτη ματιά, το νέο Touareg είναι πιο μοντέρνο και πιο κομψό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η εμπρόσθια όψη του χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη χρωμιωμένη γρίλια στην οποία ενσωματώνονται τα νέα φωτιστικά σώματα LED, με τις επιρροές από το Arteon να είναι εμφανείς. Ο προφυλακτήρας είναι ανανεωμένος και περιλαμβάνει μεγαλύτερους αεραγωγούς, προσφέροντας στο μοντέλο μια πιο σπορτίφ νότα. Έπειτα, στο πλαϊνό μέρος, ξεχωρίζουν φυσικά οι 18άρες ζάντες αλουμινίου ενώ στο πίσω, το μάτι πέφτει αμέσως στα νέα πιο πλατιά και αιχμηρά φωτιστικά σώματα και το λίγο πιο μεγάλο σε μέγεθος σπόιλερ της οροφής. Ο εσωτερικός διάκοσμος κινείται και αυτός στα ίδια κομψά πλαίσια με την εξωτερική εμφάνιση του νέου Touareg. Στις πιο ακριβές εκδόσεις, η VW θα εφοδιάζει το SUV της με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών Digital Cockpit σε συνδυασμό με τo Discover Premium σύστημα infotainment, που συνοδεύεται από την «γιγάντια» οθόνη αφής 15 ιντσών.

Κινητήρες: V6 & V8 ισχύος έως και 421 ίππων
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων η γερμανική μάρκα ανακοινώνει ότι θα προσφέρει αρχικά το Touareg μόνο με τον V6 πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων στην έκδοση με απόδοση 286 ίππων -υπάρχει και μια «μικρή» με ισχύ 231 ίππων-. Από εκεί και έπειτα, αργότερα το φθινόπωρο υπολογίζεται πως θα προστεθεί ο 3-λιτρος V6 βενζινοκινητήρας ισχύος 340 ίππων, η έκδοση του τρίλιτρου TDI με 231 άλογα, αλλά και ένας ακόμη πετρελαιοκινητήρας V8 4,0 λίτρων με ισχύ 421 ίππων. Tέλος, ο γερμανικός κολοσσός εργάζεται και πάνω σε μια plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου με απόδοση 367 άλογα, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό πότε θα γίνει διαθέσιμη.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, το νέο Touareg επιδεικνύει ανώτερο οδηγικό επίπεδο από το παρελθόν, εστιασμένο ωστόσο και πάλι στην άνεση και στην κορυφαία ποιότητα κύλισης. Βασίζεται. όπως προαναφέρθηκε, στην πλατφόρμα MLB του Ομίλου και παρά την αύξηση των διαστάσεών του είναι κατά 106 κιλά ελαφρύτερο, φλερτάροντας ωστόσο και πάλι με τους δυο τόνους (1.995 κιλά). Το αποκλειστικά τετρακίνητο, με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, Τouareg ενσωματώνει μεταξύ άλλων αερανάρτηση, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές δοκούς και προαιρετικά σύστημα τετραδιεύθυνσης. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τα 5 προγράμματα λειτουργίας για εντός και άλλα τόσα για εκτός δρόμου χρήση, το καθιστούν έναν πραγματικό... οδοστρωτήρα. Το Touareg προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, ενώ παρά τον όγκο και το βάρος του εμπνέει ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση.

Τέλος, σημειώνουμε πως όσον αφορά στο εμπορικό του λανσάρισμα, αυτό θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο καλοκαίρι, με τις πρώτες εκτιμήσεις για τις τιμές του μοντέλου στην έκδοση με τον 3.0 TDI 286 ίππων να ξεκινούν λίγο πάνω από τις 80.000 ευρώ.

Mercedes
LEASING DUCATO-ETRANSIT