4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το νέο Volvo V60
25.991 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2018)
Η έννοια οικογενειακό αυτοκίνητο για τη Volvo είναι συνυφασμένη με τα μεγάλα στέισον βάγκον αμαξώματα. Αξιος αντιπρόσωπος της μάρκας σε αυτή την κατηγορία το νέο V60 το οποίο οδηγούμε στους δρόμους της Ισπανίας και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας, μετά την πρώτη επαφή.
What is new
- Στην ίδια πλατφορμα των πιο μεγάλων Volvo
- Τεσσερις εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ
- Συν δύο υβριδικές
- Από 48.360 ευρώ
- Στην Ελλάδα άμεσα
Η έννοια οικογενειακό αυτοκίνητο για τη Volvo είναι συνυφασμένη με τα μεγάλα στέισον βάγκον αμαξώματα. Το «estate» ανήκει στο πυρήνα των αξιών της εταιρείας. «Ο οδηγός ενός family estate είναι πολύ σημαντικός για εμάς εδώ και δεκαετίες» μας είπαν οι άνθρωποι της Volvo, οι οποίοι βάζουν το V60 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τη φίρμα. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο δάπεδο της σειράς 90 από το οποίο έχει προκύψει και η σειρά 60 με το XC60 μέχρι στιγμής. Το «V» είναι το δεύτερο 60άρι αυτής της γενιάς ενώ το σεντάν θα είναι μόλις το τρίτο μοντέλο (βλέπετε λοιπόν πώς πηγαινουν οι προτεραιότητες για τη Volvo), το οποίο και θα δούμε από το 2019. Όσο δε για το XC60, η παρουσία του δεν εμποδίζει τη Volvo να ετοιμάζει ήδη και V60 Cross Country για τα τελη του 2018, προφανώς με μια πιο SUVοειδή αμφίεση, πλαστικα προστατευτικά στα φτερά κλπ. Φουλ στην τεχνολογία φυσικά το νέο V60, αφού η δικτύωση, οι digital εφαρμογές και απεικονίσεις είναι βασικά task που υποστηρίζει το νέο αυτό δάπεδο (SPA). Στη χώρα μας το νέο V60 το περιμένουμε σχετικά άμεσα, με τιμές από 48.360 ευρώ για την έκδοση ντίζελ D3, και από 54.648 για την έκδοση των δύο λίτρων και 310 ίππων (Τ6).
Eμφάνιση-σχεδίαση
Είναι σαφές εδώ και αρκετά χρόνια ότι η Volvo έχει βρει ακριβώς το στιλ που της ταιριάζει και το εφαρμόζει με επιτυχία είτε πρόκειται για μεσαίο/μεγάλο SUV, είτε για πολυτελή λιμουζινα είτε φυσικά και για ένα στέισον βάγκον. Το V60 είναι λοιπόν πολύ κομψό. Δεν κρύβει το μήκος των 4.761 χιλ. που περικλείουν ανάμεσά τους οι δύο προφυλακτήρες του, ωστόσο η χαμηλή οροφή, το μακρύ εμπρός καπό και ένας ελαφρύς κυματισμός που κάνουν τα σχεδιαστικά νεύρα στο πλαϊνό μέρος του αμαξώματος δημιουργούν πολύ ωραίες αναλογίες κι ένα ύφος επιβλητικό, αλλά όχι βαρύ, δωρικό αλλά και «καλογυμνασμένο». Τα φωτα εμπρός πίσω, η μάσκα και φυσικά πολλές άλλες λεπτομέρειες παραπέμπουν ευθέως στην υπόλοιπη γκάμα της εταιρείας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Kομψό αμάξωμα παρά τις διαστάσεις- Στην ίδια πλατφορμα των πιο μεγάλων Volvo
- Τεσσερις εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ
- Συν δύο υβριδικές
- Από 48.360 ευρώ
- Στην Ελλάδα άμεσα
Η έννοια οικογενειακό αυτοκίνητο για τη Volvo είναι συνυφασμένη με τα μεγάλα στέισον βάγκον αμαξώματα. Το «estate» ανήκει στο πυρήνα των αξιών της εταιρείας. «Ο οδηγός ενός family estate είναι πολύ σημαντικός για εμάς εδώ και δεκαετίες» μας είπαν οι άνθρωποι της Volvo, οι οποίοι βάζουν το V60 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τη φίρμα. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο δάπεδο της σειράς 90 από το οποίο έχει προκύψει και η σειρά 60 με το XC60 μέχρι στιγμής. Το «V» είναι το δεύτερο 60άρι αυτής της γενιάς ενώ το σεντάν θα είναι μόλις το τρίτο μοντέλο (βλέπετε λοιπόν πώς πηγαινουν οι προτεραιότητες για τη Volvo), το οποίο και θα δούμε από το 2019. Όσο δε για το XC60, η παρουσία του δεν εμποδίζει τη Volvo να ετοιμάζει ήδη και V60 Cross Country για τα τελη του 2018, προφανώς με μια πιο SUVοειδή αμφίεση, πλαστικα προστατευτικά στα φτερά κλπ. Φουλ στην τεχνολογία φυσικά το νέο V60, αφού η δικτύωση, οι digital εφαρμογές και απεικονίσεις είναι βασικά task που υποστηρίζει το νέο αυτό δάπεδο (SPA). Στη χώρα μας το νέο V60 το περιμένουμε σχετικά άμεσα, με τιμές από 48.360 ευρώ για την έκδοση ντίζελ D3, και από 54.648 για την έκδοση των δύο λίτρων και 310 ίππων (Τ6).
Eμφάνιση-σχεδίαση
Είναι σαφές εδώ και αρκετά χρόνια ότι η Volvo έχει βρει ακριβώς το στιλ που της ταιριάζει και το εφαρμόζει με επιτυχία είτε πρόκειται για μεσαίο/μεγάλο SUV, είτε για πολυτελή λιμουζινα είτε φυσικά και για ένα στέισον βάγκον. Το V60 είναι λοιπόν πολύ κομψό. Δεν κρύβει το μήκος των 4.761 χιλ. που περικλείουν ανάμεσά τους οι δύο προφυλακτήρες του, ωστόσο η χαμηλή οροφή, το μακρύ εμπρός καπό και ένας ελαφρύς κυματισμός που κάνουν τα σχεδιαστικά νεύρα στο πλαϊνό μέρος του αμαξώματος δημιουργούν πολύ ωραίες αναλογίες κι ένα ύφος επιβλητικό, αλλά όχι βαρύ, δωρικό αλλά και «καλογυμνασμένο». Τα φωτα εμπρός πίσω, η μάσκα και φυσικά πολλές άλλες λεπτομέρειες παραπέμπουν ευθέως στην υπόλοιπη γκάμα της εταιρείας.