Στις δύο πρώτες θέσεις του φετινού Le mans βρέθηκαν δύο Audi R 18 e-tron Quattro.
Οι 24 Ώρες του Le Mans 2014
3.286 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2014)
Η Audi έκανε το 1-2 στο Le Mans με δύο R 18 e-tron quattro No 2, δύο αγωνιστικά οχήματα που έφεραν ελαστικά της MICHELIN. Στην 3η θέση του podium βρέθηκε το Toyota RS Hybrid No 8.
Οι 24 Ώρες Le Mans του εξασφάλισαν για τους 263.300 θεατές ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο που περιλάμβανε επιστροφή της Porsche στην κατηγορία LM P1 και άστατες καιρικές συνθήκες στην αρχή της κούρσας. Ως προς τα αποτελέσματα, η ομάδα Audi Sport Team Joest σφράγισε μια διπλή νίκη με το R 18 e-tron quattro No 2 και την τριάδα FASSLER / LOTTERER / TRELUYER, που προηγήθηκε της Νο 1 των DI GRASSI / KRISTENSEN / GENE. Το πόντιουμ συμπληρώθηκε με την Toyota RS Hybrid No 8 των DAVIDSON / LAPIERRE / BUEMI.Για τη σαιζόν 2014 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (FIA WEC) η MICHELIN Motorsport ανέπτυξε νέα ελαστικά. Πιο στενά κατά πέντε εκατοστά και πιο ελαφριά κατά δύο κιλά, τα νέα ελαστικά MICHELIN Endurance LM P1 στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Οι πιλότοι διένυσαν τις περισσότερες φορές με ένα σετ ελαστικών, τρία έως τέσσερα διαστήματα του αγώνα, αποτέλεσμα καθόλου προφανές καθώς τα νέα πρωτότυπα Ρ1 είναι ακόμη ταχύτερα από εκείνα της περασμένης χρονιάς, επομένως ασκούν περισσότερες πιέσεις στα ελαστικά.Οι τρεις άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων που συμμετέχουν στις 24 Ώρες του Le Mans 2014 είχαν επίσης ανανεωμένες γκάμες ελαστικών Michelin. Στην LM P2, το νέο ελαστικό MICHELIN «medium για χαμηλές θερμοκρασίες», που οι ομάδες δοκίμασαν την ημέρα των επίσημων δοκιμών, την 1η αυτού του Ιουνίου, αποδείχτηκε αρκετά σταθερό ώστε να καλύπτει τρία διαστήματα διαδρομής.Στην κατηγορία LM GTE Pro, όπου νίκησε η Ferrari 458 Italia No 51 των BRUNI / VILANDER / FISICHELLA, όπως και στην LM GTE AM όπου νίκησε η Aston Martin Vantage V8 No 95, τα γαλλικά ελαστικά έδειξαν τις πολλαπλές δυνατότητές τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέρα και νύχτα.Το βραβείο MICHELIN Total Performance Award, που είχε εισαχθεί για να επιβραβεύσει μία ομάδα με ένα πριμ ενός εκατομμυρίου ευρώ για την βιώσιμη κινητικότητα, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (νίκη, ταχύτερος γύρος, ρεκόρ απόστασης, έλεγχος των ελαστικών και μειωμένη κατά 15% κατανάλωση καυσίμου) δεν κερδήθηκε φέτος, αλλά θα αθλοθετηθεί και την επόμενη χρονιά.Υπενθυμίζουμε ότι φέτος, η Michelin έθεσε στη διάθεση των συνεργατών της 7.000 ελαστικά και έστειλε επί τόπου μια ομάδα αποτελούμενη από περισσότερους από 100 ανθρώπους, ώστε να εξασφαλίσει την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη σε όλους τους συνεργάτες της.
Τα Audi R 18 e-tron Quattro που κέρδισαν, φορούσαν ελαστικά MICHELIN Endurance LM P1.