Η Audi «βάζει μπρος» για να υλοποιήσει το πλάνο που έχει καταρτίσει το οποίο τη θέλει να λανσάρει 30 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έως το 2025, με τη γερμανική φίρμα να βασίζεται σε τέσσερις διαφορετικές πλατφόρμες. Δείτε ποιες.
Έχοντας ως δεδομένο πως από τα 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα φέρει η Audi, τα 20 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, η πλατφόρμα MLB evo, η οποία αποτελεί τη βάση του e-Tron και του επερχόμενο e-Tron S Sportback, θα παίξει κυρίαρχο ρόλο. Είναι ενδιαφέρον πως η εν λόγω αρχιτεκτονική δεν χρησιμοποιείται μόνο από τα ηλεκτρικά της Audi, αλλά διευρύνει τη χρήση της και σε άλλα αυτοκίνητα όπως τα τρέχοντα Audi Q7, A4, A5, A6, A7, A8, Q5 και Q8. Αλλά και τις Lamborghini Urus και Porsche Cayenne.
Η δεύτερη πλατφόρμα που έχει ως στόχο να στηρίξει μια σειρά νέων οχημάτων από την Audi είναι η αρχιτεκτονική J1. Αυτή η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Porsche και έγινε γνωστή μέσω της Taycan. Εκτός από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Porsche θα χρησιμοποιηθεί και από το Audi e-tron GT. Το βασικό προτέρημα της εν λόγω πλατφόρμα είναι πως υποστηρίζει ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 volt, που επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Στην πραγματικότητα, το e-tron GT θα είναι σε θέση να φορτίζει έως το 80% της μπαταρίας τους σε μόλις 20 λεπτά.
Στη συνέχεια έχουμε την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα, ΜΕΒ. Η συγκεκριμένη αναμένεται να αποτελέσει τη βάση για πληθώρα μοντέλων του ομίλου VW, κατ` επέκταση και της Audi. Το Q4 e-tron θα είναι ένα από αυτά, ενώ πολλοί από εσάς θα γνωρίζεται πως ήδη βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα του VW ID.3; ενώ το ίδιο θα συμβεί και με το ID.4.
Τελευταία, αλλά όχι έσχατη, είναι η πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric). Όπως η J1, έτσι και η ΡΡΕ έχει αναπτυχθεί με τη βοήθεια της Porsche, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε SUV, Sportback και βάγκον αυτοκίνητα και με τη σειρά της υποστηρίζει σύστημα 800 volt. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποια μοντέλα θα τη χρησιμοποιήσουν.