Το φρενάρισμα στα υβριδικά είναι η ώρα όπου μπορούν να κερδηθούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας. Η επιθετική οδήγηση με φρενάρισμα τελευταίας στιγμής δεν ευνοεί. Απαιτούνται ήπιες κινήσεις και ομαλό φρενάρισμα μεγάλης διάρκειας έτσι ώστε να φορτίζει γρήγορα η μπαταρία και να μπορεί πιο συχνά το αυτοκίνητο να περνά σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Το ψεύτικο φρενάρισμα του «Β» στον επιλογέα ταχυτήτων
Σε πολλές περιπτώσεις, τα υβριδικά μοντέλα έχουν στον επιλογέα μια θέση «Β». Πρόκειται για μια λειτουργία προσομοίωσης του φρεναρίσματος με τον κινητήρα, σα να βάζεις μια χαμηλότερη σχέση στο «σαζμάν» δηλαδή ώστε οι στροφές του κινητήρα να είναι υψηλότερες από αυτές της ρόδας και να φρενάρουν το όχημα. Συχνά υπάρχει η παρεξήγηση ότι με τον επιλογέα στη θέση «Β» η επανάκτηση ενέργειας και η φόρτιση των μπαταριών είναι πιο αποδοτική από ότι με τα φρένα. Αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον στα απλά υβριδικά και όχι τα plug-in, διότι η διαδικασία και η μετατροπή της κινητικής ενέργειας έχει αρκετές απώλειες. Το πιο αποδοτικό στην ανάκτηση ενέργειας είναι λοιπόν το κανονικό φρένο και η ήπια κύλιση χωρίς γκάζι. Υπάρχει όμως ένα μυστικό με το «Β»: συχνά όταν το υβριδικό σταματά σε φανάρι ή σε σήμα Stop μπορεί να αργήσει λίγο να σβήσει τον θερμικό κινητήρα. Αν όμως την ώρα που φρενάρουμε προς το φανάρι γυρίσουμε τον επιλογέα στο «Β» και κατόπιν –με το όχημα ακίνητο και πατημένο το ποδόφρενο- ξαναβάλουμε «D» τότε ο κινητήρας αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να σβήσει.
AXΡHΣTA AYTOKINHTA ΓIA AXΡHΣTOYΣ OΔHΔOYΣ.