Διαχρονική "αγαπημένη" των οδηγών παγκοσμίως η Toyota, που αναδείχθηκε η μάρκα αυτοκινήτων με την μεγαλύτερη αξία.
Οι 7 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία
7.330 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)
Δημοσιεύθηκε η λίστα με τις μεγαλύτερες σε εκτιμώμενη αξία μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως και τα δεδομένα που αποκαλύπτει είναι αρκετά ενδιαφέροντα.
Το να είσαι η πλουσιότερη μόνο μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο δεν λέει και πολλά, σε μια αγορά που αλλάζει συνεχώς. Μεγάλη σημασία έχουν και η δύναμη του ονόματος, η αποδοχή από το κοινό και πολλοί άλλοι παράγοντες, που καθορίζουν την πορεία της μάρκας στην αγορά. Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά τα στοιχεία, αλλά και πολλά ακόμη όπως το μέγεθος των επενδύσεων και το brand loyalty, η Βρετανική εταιρεία εκτίμησης επιχειρήσεων Brand Finance δημοσίευσε την λίστα με τις μεγαλύτερες σε αξία εταιρείες αυτοκινήτων, παγκοσμίως.
Στην πρώτη θέση –κάτι που δεν αποτελεί και τόσο μεγάλη έκπληξη, μάλλον- βρέθηκε η Toyota, η οποία κατακτά την κορυφή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Σύμφωνα με την Brand Finance, η εκτιμώμενη αξία του κολοσσού της αυτοκίνησης ανέρχεται στα 46,225 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δεύτερη και τρίτη στην λίστα, οι BMW και Mercedes αντίστοιχα, με την Βαυαρική εταιρεία να εκτιμάται στα 37,124 δις δολάρια, ενώ το αστέρι της Στουτγάρδης εκτιμάται στα 35,544 δις δολάρια για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου.
Στις άλλες 4 θέσεις, πλασάρονται –από 4η μέχρι 7η- οι Mitsubishi Group, Volkswagen, Ford, Ηonda και Hyundai, με εκτιμώμενες αξίες αντίστοιχα στα 28, 25, 22.432, 21.318 και 19.975 δις δολάρια.
Μονο η πρωτια που καταφερε το 2016 εμεινε στην vw...οπως την καταφερε φυσικα...γιατι κατα τα αλλα στην παγκοσμια σκηνη η toyota σαρωνει τα παντα και δειχνει ποιος ειναι ο αρχηγος...μια ζωη την πλατη του ιαπωνα θα βλεπει ο γερμανικος ομιλος οτι και να κανει!!
Διαχρονικη αξια το ονομα toyota και φαινεται ξεκαθαρα και στην διπλασια αξια της!!
Συμφωνα με τους αριθμους που εδωσαν και οι δυο εταιρειες εχουμε μια ελαφρια ανοδο και πρωτια στο group σε πωλησεις και δεν πιστευω να χωρα αμφιβολια οτι δεν ειναι ετσι τουλαχιστον με τα οσα λενε στα δικα τους επισημα εγραφα που παρεδωσαν δημοσιος.
Δεν ειμαι απο αυτους αγαπητη loukia που θα δωσω ελαφρα την καρδια εμπιστοσυνη στα λεγομενα των γερμανων γιατι παντα τους θεωρω εν δυναμει ψευτες με οτι και αν αυτο συνεπαγεται,μονο που θα ηταν μεγιστη ανοησια να εφευρουν τροπο να ξεπερασουν την toyota με κινδυνο να γινουν καταγελαστη εφοσον αποδειχθει το αντιθετο.
Μενουμε λοιπον μεχρι τωρα στα επισημα στοιχεια και μονο και αποδεχομαστε την πρωτια των 12 εταιρειων του group.
Κύριε Πειραιώτη... ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ VW!!! Όχι πως δεν την αξίζει, κ.τ.λ. γιατί να την πάρει... ας την πάρει κάποια άλλη εταιρεία... ζήτω π.χ. η vw, ή η toyota, κ.τ.λ. ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ VW ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ TOYOTA ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ!!! Και όπως έχω ξαναπεί σε άλλο άρθρο... αν εξετάσουμε όχι ως περιοδικό οχημάτων, όμως καθαρά ως οικονομικό περιοδικό, ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ= ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ, ΣΥΜΦΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ, Κ.Τ.Λ. καταλαβαίνουν όμως πολύ καλά οι γνώστες!!!
Σε επίπεδο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ= πανεπιστήμιο... ΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ "ΑΠΑΙΤΕΙ" ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΛΟΓΩ "ΠΛΗΡΩΝΩ, Κ.Τ.Λ." ΩΣ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ=ΔΙΧΩΣ ΚΕΡΔΟΣ, Κ.Τ.Λ. ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ... VW, TOYOTA, κ.τ.λ. Η vw δεν πείθει τους περισσότερους από καθαρά οικονομικής άποψης ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΜΕΙΟ.-
Μονο η πρωτια που καταφερε το 2016 εμεινε στην vw...οπως την καταφερε φυσικα...γιατι κατα τα αλλα στην παγκοσμια σκηνη η toyota σαρωνει τα παντα και δειχνει ποιος ειναι ο αρχηγος...μια ζωη την πλατη του ιαπωνα θα βλεπει ο γερμανικος ομιλος οτι και να κανει!! Διαχρονικη αξια το ονομα toyota και φαινεται ξεκαθαρα και στην διπλασια αξια της!!
Συμφωνα με τους αριθμους που εδωσαν και οι δυο εταιρειες εχουμε μια ελαφρια ανοδο και πρωτια στο group σε πωλησεις και δεν πιστευω να χωρα αμφιβολια οτι δεν ειναι ετσι τουλαχιστον με τα οσα λενε στα δικα τους επισημα εγραφα που παρεδωσαν δημοσιος. Δεν ειμαι απο αυτους αγαπητη loukia που θα δωσω ελαφρα την καρδια εμπιστοσυνη στα λεγομενα των γερμανων γιατι παντα τους θεωρω εν δυναμει ψευτες με οτι και αν αυτο συνεπαγεται,μονο που θα ηταν μεγιστη ανοησια να εφευρουν τροπο να ξεπερασουν την toyota με κινδυνο να γινουν καταγελαστη εφοσον αποδειχθει το αντιθετο. Μενουμε λοιπον μεχρι τωρα στα επισημα στοιχεια και μονο και αποδεχομαστε την πρωτια των 12 εταιρειων του group.
Κύριε Πειραιώτη... ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΤΗΣ VW!!! Όχι πως δεν την αξίζει, κ.τ.λ. γιατί να την πάρει... ας την πάρει κάποια άλλη εταιρεία... ζήτω π.χ. η vw, ή η toyota, κ.τ.λ. ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ VW ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ TOYOTA ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ!!! Και όπως έχω ξαναπεί σε άλλο άρθρο... αν εξετάσουμε όχι ως περιοδικό οχημάτων, όμως καθαρά ως οικονομικό περιοδικό, ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ= ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΛΕΩ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ, ΣΥΜΦΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ, Κ.Τ.Λ. καταλαβαίνουν όμως πολύ καλά οι γνώστες!!! Σε επίπεδο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ= πανεπιστήμιο... ΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ "ΑΠΑΙΤΕΙ" ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΛΟΓΩ "ΠΛΗΡΩΝΩ, Κ.Τ.Λ." ΩΣ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ=ΔΙΧΩΣ ΚΕΡΔΟΣ, Κ.Τ.Λ. ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ... VW, TOYOTA, κ.τ.λ. Η vw δεν πείθει τους περισσότερους από καθαρά οικονομικής άποψης ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΜΕΙΟ.-