Βάσει της νέας σχεδίασης, το Civic αναδεικνύει ξεκάθαρα το Sport χαρακτήρα του.
Οι αρετές του νέου Civic
6.304 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2017)
Η Ιαπωνική φίρμα, παρουσίασε όλα τα προσόντα του νέου Civic, σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου μέσα από μια μεγάλη γκάμα φωτογραφιών, θέλοντας να το εκθειάσει ακόμη περισσότερο, συγκριτικά με τον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
Η εταιρεία διεξήγαγε επίσης εκτενείς δοκιμές συγκριτικής αξιολόγησης σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά μοντέλα, στο πεδίο των χειρισμών, του συστήματος διεύθυνσης και της ποιότητας κατασκευής. Το νέο Civic, είναι 30 mm φαρδύτερο, 136 χιλιοστά μακρύτερο και 20 χιλιοστά χαμηλότερo από τους προκατόχους του, με την Ιαπωνική φίρμα να υποστηρίζει πως αυτό είναι το πιο Sport Civic που έχει δημιουργήσει.
Το νέο πλαίσιο προσφέρει κατά 52% περισσότερη ακαμψία από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς και διαθέτει μια νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, έτσι ώστε το Civic να μπορέσει να επιτύχει τους Sport στόχους του. Το νέο Honda Civic, θα εφοδιάζεται με τον νέο 1.0-λίτρων τρικύλινδρο και 1,5-λίτρων τετρακύλινδρο Vtec κινητήρα.
Στο εσωτερικό μέρος, η καμπίνα θεωρείται από τις πλέον ευρύχωρες της κατηγορίας και στο Τech πεδίο, το νέο Civic εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού.
Το honda μια χαρα ειναι πολυ φοβαμαι ομως οτι η τιμη του 1.5 τουρμπο με τον αντιπροσωπο που ολοι γνωριζουμε θα φτανει σε επιπεδα που προκαλουν ζαλαδα.
Μακαρι να βγω ψευτης γιατι θα το χαντακωσει παλι και ειναι κριμα.
Ειναι παντως αριστη επιλογη σιγουρα.
Φιλε Πειραιωτη καλη - και λογικα τσιμπημενη οπως μας εχει συνηθισει ο Σαρακακης - η εκδοση με τον 1500αρη με τα 180 αλογα αλλα πιστευω οτι περισσοτερο θα πουλησει η εκδοση με τον 1000αρη και τα 130 αλογα.
Η αιώνια αγωνία του Έλληνα, το αιώνιο ερώτημα στην αγορα του αυτοκινήτου ή αλλιώς το γερμανικό συντρομο ( της Κοπενχαγης) ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΡΝΕΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕ ! είναι δόκιμο το ερώτημα; όντως μια αγορά από τα ακριβά των τριών ¨πρέμιουμ¨ γερμανικών εταιριών είναι εκ των ων ουκ ανευ; όντως η "αγορά" που εξετάξει και την μεταπωλητική αξία έχει δικαιο;
Το honda μια χαρα ειναι πολυ φοβαμαι ομως οτι η τιμη του 1.5 τουρμπο με τον αντιπροσωπο που ολοι γνωριζουμε θα φτανει σε επιπεδα που προκαλουν ζαλαδα. Μακαρι να βγω ψευτης γιατι θα το χαντακωσει παλι και ειναι κριμα. Ειναι παντως αριστη επιλογη σιγουρα.
Φιλε Πειραιωτη καλη - και λογικα τσιμπημενη οπως μας εχει συνηθισει ο Σαρακακης - η εκδοση με τον 1500αρη με τα 180 αλογα αλλα πιστευω οτι περισσοτερο θα πουλησει η εκδοση με τον 1000αρη και τα 130 αλογα.
Ενδιαφερουσα σχεδιαση,αλλα ψιλοακριβο στην ελληνικη αγορα εχω την εντυπωση.
Η αιώνια αγωνία του Έλληνα, το αιώνιο ερώτημα στην αγορα του αυτοκινήτου ή αλλιώς το γερμανικό συντρομο ( της Κοπενχαγης) ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΡΝΕΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕ ! είναι δόκιμο το ερώτημα; όντως μια αγορά από τα ακριβά των τριών ¨πρέμιουμ¨ γερμανικών εταιριών είναι εκ των ων ουκ ανευ; όντως η "αγορά" που εξετάξει και την μεταπωλητική αξία έχει δικαιο;