Οι Plug-In εκδόσεις της Mercedes διαθέτουν έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ώστε να προσαρμόζεται η οδήγηση στο στιλ του οδηγού, αλλά και στις συνθήκες διαδρομής: Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν το Electric και το Battery Level. Το πρώτο είναι διαθέσιμο σε ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα και προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα, μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Το δεύτερο δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. για αστικές διαδρομές / ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η επιλογή του ανάλογου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.
Η Mercedes υποστηρίζει πως χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτρική ενέργεια, μπορεί να πραγματοποιηθεί το 90% των αστικών μετακινήσεων.
Δεν έχει νόημα να ασχολείσαι με το πόσο καίει ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση μάλλον όσο και να καίει. Το αγοράζεις για άλλους λόγους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι μπαταρίες του S400 κοστίζουν γύρω στα 15.000$ χωρίς τοποθέτηση. Βέβαια εάν το παρεις μεταχειρισμένο με 30.000 και όχι με 130.000 που κάνει καινούργιο ίσως και να συμφέρει ακόμα και μετά την αντικατάσταση της υβριδικής μπαταρίας (σε σχέση με αυτοκίνητα ίδια κλάσης και κατηγορίας).
Δεν έχει νόημα να ασχολείσαι με το πόσο καίει ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση μάλλον όσο και να καίει. Το αγοράζεις για άλλους λόγους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι μπαταρίες του S400 κοστίζουν γύρω στα 15.000$ χωρίς τοποθέτηση. Βέβαια εάν το παρεις μεταχειρισμένο με 30.000 και όχι με 130.000 που κάνει καινούργιο ίσως και να συμφέρει ακόμα και μετά την αντικατάσταση της υβριδικής μπαταρίας (σε σχέση με αυτοκίνητα ίδια κλάσης και κατηγορίας).