Όπως κάθε πρωταπριλιά έτσι και φέτος οι εταιρείες προσπάθησαν, η δική της με κάθε τρόπο, να μας πιάσουν στον ύπνο και να μας κοροϊδέψουν λόγω ημέρας. Ας δούμε τι σκέφτηκαν.
Κάθε χρόνο οι εταιρείες αυτοκινήτου, εναρμονισμένες με το πνεύμα και το έθιμο της πρωταπριλιάς, προσπαθούν να μας… κοροϊδέψουν με αστεία άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι. Εμείς συγκεντρώσαμε τις φετινές φάρσες που μας έκαναν οι Audi, Honda, Nissan, Opel και Skoda.Συγκεκριμένα, η Audi παρουσίασε για την αγορά της Κίνας αποκλειστικά ένα A8 με ειδικό σκεύος μαγειρικής ρυζιού το οποίο μπαίνει ανάμεσα στα πίσω καθίσματα. Καλό αλλά δεν νομίζουμε να το έχαψε κανείς και δεν αναφερόμαστε στο ρύζι. Η Honda παρουσίασε ολόκληρη νέα έκδοση του HR-V την οποία ονόμασε SLF. Αρχικά που προέρχονται από τη λέξη selfie καθώς το συγκεκριμένο HR-V είχε κάμερες παντού στο εσωτερικό του αλλά και στο αμάξωμα, προκειμένου ο οδηγός να βγάζει selfie και μέσω εφαρμογής από το σύστημα πολυμέσων να τις ανεβάζει στο διαδίκτυο (δείτε το σχετικό video παρακάτω).Η Nissan έκανε την πιο… ρεαλιστική πλάκα με το σύστημα GYM. Αυτό μέσω ενός κουμπιού στο ταμπλό των Qashqai και απενεργοποιεί την υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και παρέχει έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να… γυμνάσει το άνω μέρος του και να κάψει 1400 θερμίδες με μία βόλτα…Τέλος, η Opel παρουσίασε το πρώτο κινητό σουβλατζίδικο. Αυτό ήταν ένα Vivaro σε έκδοση ταξί, το οποίο στο χώρο φόρτωσης είχε δύο μεγάλους γύρους.Εσάς πια φάρσα σας άρεσε από αυτές;
Η Honda παρουσίασε το HR-V SLF που έχει παντού κάμερες για... selfie.