Δεν είναι μόνο η πώληση ενός μεταχειρισμένου που πρέπει να γίνεται υπεύθυνα αλλά και η αγορά του.
Μεταχειρισμένο; «Ψωνίστε» υπεύθυνα!
45.842 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2016)
Τώρα που ο καταναλωτής ξέρει πλέον οτι όλα τα μεταχειρισμένα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα, οι τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη είναι μονόδρομος.
Η αποκάλυψη των πραγματικών ευκαιριών στην αγορά μεταχειρισμένου είναι δύσκολη υπόθεση. Οι υποψίες για την ποιότητα των αυτοκινήτων καλπάζουν και ο καταναλωτής ξέρει πλέον ότι όλα τα μεταχειρισμένα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα.
Έτσι για να καλύψει όλα τα μεταχειρισμένα που πουλιούνται σήμερα στην αγορά, το Auto Τρίτη στις Επίσημες τιμές μεταχειρισμένων που δημοσιεύει έχει για κάθε αυτοκίνητο:
- Κόκκινες τιμές, για τα εισαγόμενα και όσα προέρχονται απο εταιρείες ενοικιάσεων
- Κίτρινες τιμές, για αυτοκίνητα ιδιωτών και εταιρειών Leasing, που δεν μπορούν να αποδείξουν οτι έχουν συντηρηθεί σωστά και οτι τα χιλιόμετρα τους δεν είναι γυρισμένα
- Πράσινες τιμές , για αυτοκίνητα που οι κεντρικές αντιπροσωπείες μπορούν να βεβαιώσουν οτι έχουν συντηρηθεί σωστά και ότι δεν έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα.
- 10% χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή μεγαλύτερη των 10.000 ευρώ
- 1.000 ευρώ χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή 5 000 - 10.000 ευρώ
- 500 ευρώ χαμηλότερη για αυτοκίνητα κόστους κάτω των 5.000 ευρώ.
Οι τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη είναι το σημείο αναφοράς της ελληνικής αγοράς. Τις χρησιμοποιούν ακόμα και οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα ελληνικά δικαστήρια για να βγάλουν τις αποφάσεις τους.
"Μην το αφήνεις στον ήλιο. Μην πας από αυτό το δρόμο γιατί έχει λακκούβες. Βάλτου τα ακριβά λάδια, αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής". Το αυτοκίνητο μας ήταν πάντα ο φίλος μας, η περιουσία μας και για αυτό τα ελληνικά μεταχειρισμένα ήταν πάντα σε εξαιρετική κατάσταση.
Και τι αντίστοιχα γινόταν στην Ευρώπη; Όταν το πρωτοσυζητήσαμε με το γερμανικό Auto Motor und Sport, γελάγανε. "Γιατί δικό μας είναι το αυτοκίνητο; Σε 4 χρόνια θα το δώσουμε πίσω και θα πάρουμε άλλο", καθώς το 80% των πωλήσεων γίνεται μέσω εταιρειών leasing. Αυτός είναι και ο λόγος που αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες με σκληρούς χειμώνες, είναι όλα σάπια, από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους. Ποιός ασχολείται να το ξεπλένει κάθε μέρα από τα αλάτια, αν δεν είναι δικό του;
Η έρευνα μας έδειξε ότι η κρίση άλλαξε τα πάντα στην Ελλάδα.
Όλοι ψάχνουν για ένα καλό μεταχειρισμένο 4-5 ετών.
Κανένας ιδιώτης όμως δεν πουλάει το αυτοκίνητο του σε 4-5 χρόνια.
Παλιά αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 7-8 χρόνια. Τώρα οδηγούμε αυτοκίνητο 10-20 χρόνων (μέσος όρος 13 χρόνια).
Από τα 100.000 μεταχειρισμένα που πουλιούνται σήμερα, λιγότερα από 10.000 είναι 4-5 χρόνων και από αυτά, όσα προέρχονται από ιδιώτες είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (κυριολεκτικά).
Τα 2.000 από αυτά τα 10.000, είναι εισαγόμενα και τα υπόλοιπα 8.000 προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing.
Έτσι δεν είναι πλέον τα χιλιόμετρα ο παράγοντας που καθορίζει την τιμή του αυτοκινήτου, αλλά το πόσο καλά είναι συντηρημένο.
Μετά από σκληρή δουλειά και εντατική έρευνα μηνών, σας παρουσιάσαμε τις νέες, πραγματικές τιμές των μεταχειρισμένων ανά μάρκα και μοντέλο στα τεύχη του περιοδικού Auto Τρίτη που κυκλοφορούν. Τώρα, μπορείτε να τις βρείτε και στην ηλεκτρονική τους έκδοση στο site του Auto Τρίτη! Διαλέξτε μια από τις τρεις επιλογές που ακολουθούν, ανάλογα με αυτή που καλύπτει της ανάγκες σας.Μεταχειρισμένα ανά μάρκα (όλα τα μοντέλα)Με αυτήν την επιλογή έχετε στη διάθεσή σας όλα τα μοντέλα ανά μάρκα. Με ένα κλικ στην αντίστοιχη επιλογή, εμφανίζονται όλα τα διαθέσιμα μοντέλα της μάρκας, με τις τρεις διαφορετικές τιμές τους (κόκκινη, κίτρινη, πράσινη) καθώς και οι επεξηγήσεις της κατηγοριοποίησης αυτής. Από εδώ έχετε τη δυνατότητα να «χαζέψετε» στις «βιτρίνες» όλων των μεταχειρισμένων μοντέλων και να επιλέξετε αυτό που πραγματικά σας ταιριάζει!
Μεταχειρισμένα ανά μοντέλοΈχετε καταλήξει στο επόμενο μεταχειρισμένο σας; Εδώ μπορείτε να βρείτε την πραγματική του αξία! Με δυο πεδία καταχώρησης, μάρκας και μοντέλου, σας εμφανίζεται ο πίνακας των τιμών του αντίστοιχου αυτοκινήτου ανά έτος πρώτης αγοράς, στις γνωστές τρεις χρωματικές κατηγορίες. Φυσικά, δεν λείπει και η ανάλυση των κατηγοριών!
Τι αγοράζω με … ευρώ;Μια νέα επιλογή για τους επίδοξους αγοραστές μεταχειρισμένου!Εδώ, με μια απλή καταχώρηση του ποσού που είστε διατεθειμένοι να διαθέσετε, μπορείτε να βρείτε όλα τα μοντέλα τα οποία συμφωνούν με την επιλογή και την τσέπη σας. Η λίστα εμφανίζεται κατηγοριοποιημένη στις τρεις χρωματικές αποχρώσεις των μεταχειρισμένων (κόκκινα, κίτρινα, πράσινα), ώστε να μπορέσετε να πάρετε μια ενημερωμένη απόφαση για το επόμενο μεταχειρισμένο σας, σύμφωνα με τα δικά σας οικονομικά κριτήρια!
Βοηθήστε τους φίλους και τους συγγενείς να πάρουν μία ενημερωμένη απόφαση για το επόμενο μεταχειρισμένο τους αυτοκίνητο. Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας και στις ομάδες που μετέχετε. |
Προς autotriti. Εχω εδω και 3 χρόνια ενα αυτοκίνητο και εχω κάνει 80000 χιλ. χωρις να εχω πάει ποτε στην αντιπροσωπία κάνοντας όλα τα service μόνος μου. Το "κατευάζω" στα 25000 χιλ. και πάω στην αντιπροσωπία για service. Περνάω ΚΤΕΟ στα 4 χρόνια "έχοντας" 35000 χιλ. το ξαναπάω για service στην αντιπροσωπία και το "βγάζω" για πούλημα. Είναι "πράσινο"?
Απάντηση: Πράσινα σε όλη την Ευρώπη, ειναι τα μεταχειρισμένα, που οι αντιπροσωπείες μπορούν να πιστοποιήσουν οτι: - εχουν συντηρηθεί σωστά - εχουν αρχείο με τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο σε καθε service του. Το δικό σας προφανώς δεν πληροί τα κριτήρια αυτά.
Αυτό που λέτε πως "όλα τα μεταχειρισμένα έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα" μπορώ να το έχω εγγράφως με την υπογραφή σας? Λιγάκι "συκοφαντική δυσφήμηση" μου κάνει.... Μήπως να το αλλάζατε και να λέγατε "τα περισσότερα" αντί για το "όλα"?
Απάντηση: Αν ακολουθήσετε το σύνδεσμο που παραπέμπει στο θέμα μας "Καλό, γερό, φθηνό... τέλος" θα δείτε πως αναφερόμαστε και στις ελάχιστες εξαιρέσεις αυτοκινήτων χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα.
Προς Autotriti... Μάλλον δεν με καταλάβατε... και απορώ πως γίνετεται αυτό... Αφου σας λέω: το πάω στην αντιπροσωπία στα δύο χρόνια με 20000 χιλιομετρα και κάνω "πρώτο" service. "Μπαίνει" το αμάξι στο αρχείο της αντιπροσωπίας σαν πρώτο service αυτό (ενω είχα 50000 χιλ. και απλά το "κατέβασα" πριν το πάω... Σε έναν χρόνο κάνω άλλα 30000 χιλ. το ξανακατεβάζω στα 30000 και ξαναπάω στην αντιπροσωπία για δεύτερο service. Αρα είναι πράσινο και πληρεί όλα τα δεδομένα που "ορίζουν" ένα "πράσινο" αυτοκίνητο.... Αφήστε τα πράσινα τα κίτρινα και τα μπλέ... Όταν διαλέγετε γυναίκα έχετε ώς κριτήριο το πόσα χιλ. έχει κάνει? Αν το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο ΦΑΙΝΕΤΑΙ απο δέκα χιλιόμετρα... γειά σας...
Συγνώμη δηλαδή για να καταλάβω.... Αν δεν κάνω τα service στην αντιπροσωπία έχω κατεβασμένα χιλιόμετρα? Απο που προκύπτει αυτό? Κάνατε κανα καλό κονέ με τις αντιπροσωπίες? Και ασε το αν εχω κανα γνωστό η "λαδώσω"... Αν πηγαίνω στην αντιπροσωπία για service αφού έχω ήδη κατεβάσει τα χιλιόμετρα κάθε φορά? Είναι "πράσινο" το αμαξάκι μου?
Απάντηση: Πράσινα σε όλη την Ευρώπη, ειναι τα μεταχειρισμένα, που οι αντιπροσωπείες μπορούν να πιστοποιήσουν οτι: - εχουν συντηρηθεί σωστά - εχουν αρχείο με τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο σε καθε service του. Χωρίς την πιστοποίηση αυτή τα αυτοκίνητα πουλιούνται 30-40% φτηνότερα.