Η Nissan αποκάλυψε τα πρώτα τεχνικά στοιχεία για τα κινητήρια σύνολα που θα απαρτίζουν την γκάμα του δημοφιλούς SUV. (Εικόνα-πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για το επερχόμενο Nissan Qashqai)
Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai
68.035 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2021)
Τις τεχνικές λεπτομέρειες των συστημάτων κίνησης με τα οποία θα προσφερθεί το νέο Nissan Qashqai, έδωσε στη δημοσιότητα η μάρκα, ενόψει της επίσημης αποκάλυψης του μοντέλου που είναι προγραμματισμένη για αργότερα φέτος.
Όπως λοιπόν ξεκαθάρισε η Nissan, η νέα γενιά του best-seller SUV, θα προσφέρεται είτε με έναν ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,3 λίτρων είτε με το νέο υβριδικό σύστημα ePower, το οποίο κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του. Ας δούμε πιο αναλυτικά τις επιλογές που υπάρχουν, αφού πάλι τονίσουμε πως επιλογή πετρελαίου δεν υπάρχει.
Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,3 DiG-T θα συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, μετατρέποντας έτσι το μοντέλο πιο προσιτό απ` ότι αν υπήρχε η επιλογή 48βολτου. Οι εκδόσεις σε αυτή την περίπτωση θα είναι δύο με τη βασική να διαθέτει 140 ίππους και 240 Nm ροπής και την αμέσως επόμενη 160 ίππους και 260 Nm ροπής. Αμφότερες μπορούν να συνδυαστούν με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η δεύτερη έχει και την επιλογή κιβωτίου CVT. Στην εν λόγω επιλογή αποκτά και τετρακίνηση, παράλληλα με μία μικρή αύξηση στη ροπή κατά 10 Nm και πέντε οδηγικά προγράμματα Standard, ECO, Sport, Snow και Off-Road.
Η δεύτερη επιλογή είναι το υβριδικό σύστημα e-Power όπου ένας βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αλλά με σκοπό να φορτίσει μια μπαταρία που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Για την αγορά της Ευρώπης το σύστημα e-Power αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 140kW, με την τελική ισχύ να ανέρχεται στα 190 άλογα και τα 330 Nm ροπής και κίνηση στους δύο τροχούς.
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα e-Power θα διαθέτει τρία οδηγικά προφίλ, Standard, Sport και Eco, ενώ το εν λόγω μοντέλο θα επωφελείται και από το e-Pedal που έχουμε δει νωρίτερα στο αμιγώς ηλεκτρικό LEAF. Θυμίζουμε πως μέσω του e-Pedal οι οδηγοί μπορούν να ξεκινήσουν, να επιταχύνουν και να επιβραδύνουν χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού.
....Ενα απο τα μεγαλα ατού του Qashqai ειναι η ανταγωνιστικη τιμη του που ξεκιναει περιπου απο 22.000 ευρω. Αφου πλεον το νεο μοντελο θα διατιθεται μονο με υβριδικους κινητηρες, μιλαμε για τιμη εκκινησης πανω απο 30.000 ευρω. Αν ειναι ετσι, δεν νομιζω να εχει και τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια.
Περιμέναμε με ανυπομονησία το συγκεκριμένο μοντελο για να γίνει το καινούργιο μας οικογενειακό αυτοκινητο.Πιστευω όμως ότι είναι λάθος της nissan να κυκλοφορήσει τον κινητήρα epower στο νέο qashqai χωρίς την δυνατότητα τετρακινησης όπως στο note epower awd.Πραγματικα ελπίζω η εταιρεια να αναθεωρήσει έως την κυκλοφορία του.
Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Κακώς το καρτήγησαν εκεί στη Nissan γιατί θαχάσει μεγάλο μερίδιο πωλήσεις. Δυστυχώς συνεχίζουν το παραμύθι με τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πολύ μεγάλη απάτη.
Αρα για όσους θέλουν πετρέλαιο, το υπάρχον μοντέλο είναι μονόδρομος. Καλή περίπτωση και το υβριδικό epower, μόνο που θα βγει το 2022 και δεν νομίζω να ξεκινάει από 23.000.
....Ενα απο τα μεγαλα ατού του Qashqai ειναι η ανταγωνιστικη τιμη του που ξεκιναει περιπου απο 22.000 ευρω. Αφου πλεον το νεο μοντελο θα διατιθεται μονο με υβριδικους κινητηρες, μιλαμε για τιμη εκκινησης πανω απο 30.000 ευρω. Αν ειναι ετσι, δεν νομιζω να εχει και τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια.
Περιμέναμε με ανυπομονησία το συγκεκριμένο μοντελο για να γίνει το καινούργιο μας οικογενειακό αυτοκινητο.Πιστευω όμως ότι είναι λάθος της nissan να κυκλοφορήσει τον κινητήρα epower στο νέο qashqai χωρίς την δυνατότητα τετρακινησης όπως στο note epower awd.Πραγματικα ελπίζω η εταιρεια να αναθεωρήσει έως την κυκλοφορία του.
Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Κακώς το καρτήγησαν εκεί στη Nissan γιατί θαχάσει μεγάλο μερίδιο πωλήσεις. Δυστυχώς συνεχίζουν το παραμύθι με τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πολύ μεγάλη απάτη.
Αρα για όσους θέλουν πετρέλαιο, το υπάρχον μοντέλο είναι μονόδρομος. Καλή περίπτωση και το υβριδικό epower, μόνο που θα βγει το 2022 και δεν νομίζω να ξεκινάει από 23.000.