Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα;
Ποιές τεχνολογίες θα αντικαταστήσουν το diesel;
6.764 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2017)
Ποια τεχνολογία θα αντικαταστήσει το ντίζελ και θα αποσπά 60% των πωλήσεων σε πέντε χρόνια; Ποιος θα είναι ο βασιλιάς στη θέση του βασιλιά, τώρα που το ντίζελ φαίνεται πως το εγκαταλείπουν όλοι; Ποια τεχνολογία προβλέπετε; Σε ποια τεχνολογία ελπίζετε;
Τα δείγματα για την πορεία του ντίζελ κινητήρα μέχρι το τέλος της δεκαετίας δεν είναι καλά. Το dieselgate αλλά και οι αποκαλύψεις ότι γενικά σε πραγματικές συνθήκες οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν μέχρι και 10 φορές περισσότερο από ότι σε συνθήκες μέτρησης Euro5/6, έβαλαν τα δύο πόδια των κατασκευαστών σε ένα παπούτσι.
Η Ε.Ε. ήδη υποχρεώνει όλους τους κατασκευαστές να έχουν κινητήρες που δεν ξεπερνούν τα όρια, με νέες τυποποιημένες μετρήσεις στις οποίες σήμερα είναι 10 φορές πάνω, μετά το τέλος του 2018. Σε ενάμιση χρόνο περίπου.
Για να το πετύχουν αυτό, πρέπει οι κατασκευαστές να καταφέρουν ότι τους πήρε 7 χρόνια με τους βενζινοκινητήρες και τα όρια CO2. Ακόμη πιο δύσκολο, μιλάμε για κινητήρες ντίζελ που είναι εγγενώς πιο ακριβοί, πιο πολύπλοκοι και με περισσότερα συστήματα καθαρισμού και «πρασινοποίησης».
Λίγος ο χρόνος, πολλά τα χρήματα. Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι κατασκευαστές τρέχουν συγχρόνως την κούρσα των νέων βενζινοκινητήρων και των δυνατοτήτων που ανοίγονται στα υβριδικά, ενώ μην ξεχνάμε και την ηλεκτροκίνηση η οποία είναι ακόμη «ακριβή» και «δύσχρηστη». Λεφτά και χρόνος για να σωθεί ο ντίζελ δεν υπάρχουν.
Το πράγμα αλλάζει και στη θέση του ντίζελ θα έρθει κάτι άλλο. Κάτι νέο. Ήδη οι βενζινοκινητήρες μονού ή διπλού καυσίμου (υγραέριο/φυσικό αέριο/αιθανόλη) βρίσκονται σε σημείο που ανταγωνίζονται στα ίσα τους κινητήρες ντίζελ. Και αυτό θα γίνει ακόμη πιο έντονο σύντομα.
Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα; Μπορούν οι βενζινοκινητήρες να επιβληθούν εκ νέου με τα νέα τους ταλέντα; Ή μήπως είχε δίκιο η Toyota και ήρθε η σειρά των υβριδικών; Και τα ηλεκτρικά; Είναι ακόμη νωρίς; Η τα βλέπετε στα επόμενα 5 χρόνια να είναι παντού; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Ε.Ε. ήδη υποχρεώνει όλους τους κατασκευαστές να έχουν κινητήρες που δεν ξεπερνούν τα όρια, με νέες τυποποιημένες μετρήσεις στις οποίες σήμερα είναι 10 φορές πάνω, μετά το τέλος του 2018. Σε ενάμιση χρόνο περίπου.
Για να το πετύχουν αυτό, πρέπει οι κατασκευαστές να καταφέρουν ότι τους πήρε 7 χρόνια με τους βενζινοκινητήρες και τα όρια CO2. Ακόμη πιο δύσκολο, μιλάμε για κινητήρες ντίζελ που είναι εγγενώς πιο ακριβοί, πιο πολύπλοκοι και με περισσότερα συστήματα καθαρισμού και «πρασινοποίησης».
Λίγος ο χρόνος, πολλά τα χρήματα. Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι κατασκευαστές τρέχουν συγχρόνως την κούρσα των νέων βενζινοκινητήρων και των δυνατοτήτων που ανοίγονται στα υβριδικά, ενώ μην ξεχνάμε και την ηλεκτροκίνηση η οποία είναι ακόμη «ακριβή» και «δύσχρηστη». Λεφτά και χρόνος για να σωθεί ο ντίζελ δεν υπάρχουν.
Το πράγμα αλλάζει και στη θέση του ντίζελ θα έρθει κάτι άλλο. Κάτι νέο. Ήδη οι βενζινοκινητήρες μονού ή διπλού καυσίμου (υγραέριο/φυσικό αέριο/αιθανόλη) βρίσκονται σε σημείο που ανταγωνίζονται στα ίσα τους κινητήρες ντίζελ. Και αυτό θα γίνει ακόμη πιο έντονο σύντομα.
Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα; Μπορούν οι βενζινοκινητήρες να επιβληθούν εκ νέου με τα νέα τους ταλέντα; Ή μήπως είχε δίκιο η Toyota και ήρθε η σειρά των υβριδικών; Και τα ηλεκτρικά; Είναι ακόμη νωρίς; Η τα βλέπετε στα επόμενα 5 χρόνια να είναι παντού; Τι λέτε;
Ηδη κερδιζει εδαφος η κατηγορια κινητηρων μικρου κυβισμου βενζινης/τουρμπο και πιστευω οτι στο κοντινο μελλον θα εχει την πρωτια ειδικα οταν συνδιαστει και με φυσικο αεριο (CNG) που ειναι το λιγοτερο ρυπογονο και το πιο οικονομικο σε καταναλωση.Σιγουρα καθοριστικο ρολο θα παιξουν και τα υβριδικα αλλα νομιζω οτι θα φτασουν μεχρι την 2η θεση λογω της τιμης & της διαρκειας "ζωης" της μπαταριας τους.Φυσικα δεν πρεπει να ξεχναμε και τον παραγοντα "Ελληνικο κρατος" ...
Με καλυψαν οι: Θεμιστοκλης, Ιωαννης Χρυσαφης και Αντωνης. Ευχαριστω.
Το μέλλον της αυτοκίνησης & μεταφορών ανήκει στην ηλεκτροκίνηση είτε με μπαταρίες , ή με κυψέλες καυσίμου(καύσιμο υδρογόνο) και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΜΕΚ με καύσιμο το υδρογόνο. Και οι δύο "νέες" τεχνολογίες ήλθαν & θα επικρατήσουν τα αμέσως επόμενα χρόνια !!
Ηλεκτροκίνηση και ειδικά με κυψέλες υδρογόνου, πιστεύω ότι είναι το μέλλον, γρήγορος ανεφοδιασμός, μεγάλη αυτονομία και μοντέλα παραγωγής Hyundai ix-35, Toyota Murai συνηγορούν σε αυτό που υποστηρίζω.
Στην Ελλάδα όποια τεχνολογία συζητάμε υπερφορολογείται και δεν "θέλουμε" Πράσινα αυτοκίνητα. Αντί να επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα τα φορολογούν σαν να έχεις πισίνα. Για υποδομές δεν συζητάμε. Εδώ κοιτάμε να ρίξουμε τα τέλη σε αυτοκίνητα 20 ετίας μήπως και οι κάτοχοι πάρουν πίσω τις πινακίδες και τα κυκλοφορήσουν. Σε μια χώρα που έδιωξε την μεγαλύτερη επένδυση ( Tesla ) τι να περιμένεις....Από τώρα συζητάνε για αλλαγές στα τέλη σε 9 μήνες. Γελάει ο κόσμος.....
Κι ελεγα δεν θα πειτε παλι τιποτε για τα diesel :-D οσο και να μιλατε τα πετρελαιοκινητα ηταν ειναι και θα ειναι για τουλαχιστον μια δεκαετια ακομα μονοδρομος σε οσους κανουν χιλομετρα ολα τα αλλα ειναι φιλοσοφικες σζυητησεις!!!
Για την επόμενη 20ετία πετρελεάκι εδώ σε εμάς όσο και να σκούζουν πολλοί ειδήμονες,και με αμάξια από 30-40 χρονών plus για να μην απατώμαστε εδώ στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας.
Τα diesel δύσκολα θα εκτοπισθούν από αγορές που έχουν οικονομικό πρόβλημα όπως η αγορά της Ελλάδας. Φυσικά θα γίνουν δοκιμές με άλλες πηγές ενέργειας όπως το ηλεκτρικό ρεύμα το αέριο κλπ, αλλά θα αποτελούν Υβριδικά δοκιμαστικά συστήματα για πάρα πολλά χρόνια! Δυστυχώς ή Ευτυχώς για όσους κατέχουν diesel ή βενζίνα αυτά τα αυτοκίνητα θα επικρατούν για πολλά χρόνια! Τα πρώτα για την μικρή κατανάλωση και ποιότητα κινητήρα και τα δεύτερα για την απλότητα του κινητήρα (ατμοσφαιρικά) και την χαμηλή τιμή τους! Φυσικά ξαναλέω δοκιμές θα γίνονται αλλά το θέμα είναι τι θα επικρατήσει! Και ας μην ξεχνάμε ..οτι στα βενζινάδικα κινούνται πολλά χρήματα δεν θα αφήσουν να κλείσουν φορτίζοντας τα αυτοκόινητα με ..ρεύμα στο σπίτι!!!
Μην ξεχνάμε ότι οι πετρελαιοκινητήρες , έχουν σχεδόν διπλάσιο βαθμό απόδοσης από τους βενζινοκινητήρες. Εχω βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Όμως: Τα φορτηγά ποικίλου μεγέθους ( ‘’αγροτικά’’ , φορτηγά , νταλίκες , βυτία) , τα ΤΑΧΙ , όλα τα αγροτικά μηχανήματα (τρακτερ , θεριζοαλωνιστικές μηχανές , ποτιστικές μηχανές κ.λ.π) , τα μηχανήματα χωματουργικών εργασιών (μπουλντόζες , φορτωτές , τσάπες , γεοτρύπανα κ.λ.π) , όλα τα στρατιωτικά οχήματα , τα αυτοκινούμενα οπλικά συστήματα του στρατού ξηράς κ.λ.π , έχουν πετρελαιοκινητήρες . Υπάρχει και ελάχιστος αριθμός , ΙΧΕ με πετρελαιοκινητήρα , τα οποία κατασκευάστηκαν και ελέγχονται από τα ΚΤΕΟ ,με βάση κάποιες προδιαγραφές και κυκλοφορούν και στις χώρες της Ε.Ε. Η ποσότητα πετρελαίου που καταναλώνεται ετησίως από τα ΙΧΕ , είναι ελάχιστη συγκρινόμενη με την ποσότητα πετρελαίου που καταναλώνεται από τις άλλες ομάδες οχημάτων που αναφέρω ανωτέρω. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα , χρειάζονται πολύ χρόνο για φορτιστούν οι μπαταρίες τους , πολλαπλάσιο από το χρόνο που χρειάζεται για το γέμισμα των ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων με ΜΕΚ. Και η ρύπανση γίνεται στο χώρο παραγωγής του ρεύματος!!!!! Η χρήση του φυσικού αερίου , όταν θα έχει εξαπλωθεί η χρήση του (σήμερα το βρίσκεις σε λίγα πρατήρια των πόλεων ) , θα είναι ίδια περίπου με την τιμή της βενζίνης. Οι κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου , είναι στα σπάργανα ακόμη!!! Εκτιμώ ότι για χρόνια ακόμη , θα χρησιμοποιούνται πετρελαιοκινητήρες , οι οποίοι θα βελτιώνονται . Αντικατάσταση των τεχνολογιών Diesel , δεν βλέπω να υπάρχει.
AMAN ME TA DIESEL! EΛΕΟΣ ΠΡΙΝ AΠΟ 3-4 XRONIA ΓΡΑΦΑΤΕ ZΗΤΩ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ DIΕSEL ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ... ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΩ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ - ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ...
Η Τογιοτα συνηθως εχει δικιο στο τελος. Υβριδικα το μελλον.