Το Tiguan ανανεώθηκε ριζικά, με νέο design, ισχυρά και αποδοτικά κινητήρια συστήματα βενζίνης και πετρελαίου ενώ στην τεχνολογική κορυφή της γκάμας φιγουράρει η eHybrid, η plug-in υβριδική έκδοση. Το νέο Tiguan κυκλοφορεί πλέον και στους ελληνικούς δρόμους, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 25.760€, για το Tiguan 1,5 TSI 130 PS ACT EVO Life.
Η Volkswagen προσφέρει το Tiguan για πρώτη φορά με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα. Πρόκειται για τον ιδιαίτερα αποδοτικό συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1,4 TSI 150 PS και ηλεκτροκινητήρα 115 PS που χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της Volkswagen. Η συνδυαστική ισχύς είναι 245 PS και η μέγιστη ροπή 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 13 kWh και σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6-σχέσεων. Η μονάδα συνδέεται απευθείας με τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα TSI, με την κίνηση να μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα.
Το Tiguan eHybrid ξεκινά ηλεκτρικά (E-MODE), με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. Η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (κατά WLTP) είναι περίπου 50 χιλιόμετρα. Το Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στο E-MODE. Πάνω από αυτήν την ταχύτητα, το SUV μεταβαίνει αυτόματα σε υβριδική λειτουργία. Διατίθεται και η δυναμική λειτουργία GTE, στην οποία ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας TSI συνδυάζονται για να παρέχουν τη μέγιστη ισχύ του συστήματος.
Το Tiguan είναι επίσης διαθέσιμο με δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου TDI, σε τρεις εκδόσεις ισχύος, από 122 έως 200 ίππους, που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων (DSG), ενώ διαθέσιμη υπάρχει και τετρακίνηση 4MOTION. Σε επίπεδο εκπομπής ρύπων, η λύση των δύο διαδοχικών καταλυτικών μετατροπέων SCR και της διπλής δόσης AdBlue, επιτρέπει στο Tiguan να έχει μειωμένα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, το Tiguan διατίθεται με τον 1,5 TSI με ενεργή διαχείριση κυλίνδρων (ACT), σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 130 και 150 ίππους, με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων ή αυτόματο DSG 7-σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο για πρώτη φορά διατίθεται και σε έκδοση R, με τον δίλιτρο TSI βενζινοκινητήρα και ισχύ 320 PS, ενώ διαθέσιμες είναι και τέσσερις εκδόσεις Allspace με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, που μπορούν να φιλοξενήσουν έως επτά επιβάτες και προτεινόμενη τιμή λιανικής από 35.510€.
.... καλώς το κ αυτό το suv!! Κλασσικό VW, με ότι καλό (αλλά κ στραβό) αυτό περιλαμβάνει. Φτηνό δεν το λες με τίποτα, αλλά με τις τιμές που παίζουν τώρα τελευταία, καλά στέκει για ότι αντιπροσωπεύει. (εννοείται πετρέλαιο, dsg, R-line)
Θα συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του, με αρκετούς να το επιλέγουν, και κάποιους άλλους ....ούτε να το βλέπουν!!
...Γιατί τόση ασχήμια?
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΚ-ΝΙΚΑΤΖΗΔΙΚΗ Π@Π@ΡΙ@
.... καλώς το κ αυτό το suv!! Κλασσικό VW, με ότι καλό (αλλά κ στραβό) αυτό περιλαμβάνει. Φτηνό δεν το λες με τίποτα, αλλά με τις τιμές που παίζουν τώρα τελευταία, καλά στέκει για ότι αντιπροσωπεύει. (εννοείται πετρέλαιο, dsg, R-line) Θα συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του, με αρκετούς να το επιλέγουν, και κάποιους άλλους ....ούτε να το βλέπουν!!