Το ανανεωμένο Citroën C3 ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας σε 5 εξοπλιστικές εκδόσεις με δύο επιλογές στην βενζίνη και μία στο diesel. Δείτε τώρα τις τιμές του.
Το ανανεωμένο C3 είναι η εξέλιξη του παγκόσμιου best seller της γαλλικής εταιρείας, που έχει σημειώσει περισσότερες από 750.000 πωλήσεις στην 3η γενιά του, από το λανσάρισμά της το 2016 και μέχρι σήμερα. Πλέον, το Citroën C3 facelift είναι διαθέσιμο προς πώληση και στην Ελλάδα σε 5 εξοπλιστικά επίπεδα (Flair, Feel, Shine, Shine Plus και Exclusive).
Το γαλλικό μικρό στο κομμάτι της αισθητικής λαμβάνει τώρα ελαφρώς διαφορετικό πρόβολο παίρνοντας έμπνευση από το Cxeprience concept. Συγκεκριμένα η δεύτερη γραμμή από χρώμιο που πηγάζει από το έμβλημα της Citroen παίρνει κατεύθυνση προς τα παραλλαγμένα κάτω φωτιστικά LED σώματα, ενώ η γρίλια στο κέντρο υιοθετεί τώρα πιο oval σχήμα. Πίσω η μόνη αλλαγή είναι στο νέο έμβλημα που αποκτά γυαλιστερό μαύρο χρώμα πλαισιωμένο από χρώμιο.
Στην βενζίνη,πρώτη επιλογή είναι ο 3κύλινδρος 1.200άρης PureTech των 83 ίππων με 5άρι μηχανικό κιβώτιο στην έκδοση Flair με τιμή από 13.500 ευρώ με την κορυφαία έκδοση Exclusive να τιμάται από 16.400 ευρώ. Το ίδο μοτέρ αλλά με ισχύ 110 ίππων και χειροκίνητη μετάδοση 6 σχέσεων αρχίζει από 15.400 ευρώ στην έκδοση Feel και φτάνει μέχρι τις 17.500 ευρώ στην Exclusive ενώ με το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το ανανεωμένο C3 τιμάται από 17.200 ευρώ στην πρώτη διαθέσιμη έκδοση Shine και από 18.850 ευρώ στην κορυφαία Exclusive.
Στο diesel,το μόνο διαθέσιμο μοτέρ είναι ο 1,5 λτ. BlueHDi των 100 ίππων σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 15.800 ευρώ στην βασική έκδοση Flair, να ανεβαίνουν μέχρι τις 18.550 ευρώ στην κορυφαία έκδοση Exclusive.
Το Audi Q2 είναι σίγουρα καλύτερο https://www.audi.gr/gr/web/el/models/q2/q2.html Θα συμφωνήσω με τον Alex, γιατί δεν συγκρίνεται παρόμοιας ιπποδύναμης κινητήρες; Πολύ ισχυρότερος κινητήρας και μην ξεχνάμε ότι είναι το καλύτερο μικρό SUV στο φρενάρισμα.
Το Audi Q2 είναι σίγουρα καλύτερο https://www.audi.gr/gr/web/el/models/q2/q2.html Θα συμφωνήσω με τον Alex, γιατί δεν συγκρίνεται παρόμοιας ιπποδύναμης κινητήρες; Πολύ ισχυρότερος κινητήρας και μην ξεχνάμε ότι είναι το καλύτερο μικρό SUV στο φρενάρισμα.