Το ανανεωμένο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα σε 7 εξοπλιστικά επίπεδα με δύο turbo κινητήρες βενζίνης Ecoboost 1,0 λίτρου με 125, 155 ίππους, αλλά και στην κορυφαία έκδοση Fiesta ST με τον 1,5 λίτρων που έχει περισσότερη ροπή από πριν, αλλά και 200 ίππους.
Ύστερα από τέσσερα χρόνια εμπορικής παρουσίας του Fiesta στις ευρωπαϊκές αγορές, η Ford παρουσίασε και πλέον λανσάρει στην Ελλάδα την ανανεωμένη εκδοχή του Fiesta. Μεταξύ των αναβαθμίσεων, η Ford φρεσκάρει την εξωτερική εμφάνιση, προσθέτει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα, ενώ παράλληλα εφοδιάζει το Fiesta με αποδοτικούς ήπια υβριδικούς κινητήρες 1,0 λίτρου στις «απλές» του εκδόσεις, κάνοντας και ένα ραφινάρισμα στον ισχυρό τρικύλινδρο 1,5 Ecoboost που του δίνει περισσότερη ροπή +30 Nm με ονομαστική ισχύ 200 ίππων.
Το ανανεωμένο Ford Fiesta ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά έχοντας στην βάση της γκάμας του τον 1.000άρη EcoBoost σε δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων που στηρίζονται στο ίδιο μοτέρ και συνδυάζομαι με μηχανικό 6άρι ή αυτόματο κιβώτιο Powershift 7 σχέσεων. Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία, οι mild hybrid εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1,0 λτ.EcoBoost.
Αναφορικά με τα εξοπλιστικά επίπεδα τώρα, η Ford Motor Ελλάς δίνει πληθώρα επιλογών στους καταναλωτές καθώς η γκάμα απαρτίζεται από τις εξής εκδόσεις: Titanium, Titanium X, ST-Line, ST-Line X, Active, Active X και, τέλος, την κορυφαία ST σε δύο εκδοχές ST2 και ST3. Από την εισαγωγική Titanium, το ανανεωμένο Fiesta είναι πληρέστατο σε εξοπλισμό τεχνολογίας, άνεσης και ασφάλειας, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων οθόνη 8 ιντσών με σύστημα infotainment SYNC3 με 2 θύρες USB, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ζάντες αλουμινίου, LED αυτόματους προβολείς, πίσω δισκόφρενα, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες κ.ά.. Έπειτα, η ST-Line περιλαμβάνει όλο το σπορτίφ αισθητικό κοστούμι με τα λογότυπα ST-Line, πιο σφικτές αναρτήσεις, 17άρες ζάντες και μια μακρά λίστα από καλούδια. Πέρα από αυτά, η Ford προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών για το Fiesta και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της, που είναι και η μεγαλύτερη εγγύηση στην ελληνική αγορά. Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές του μοντέλου ανά έκδοση.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Οι τιμές του ανανεωμένου Ford Fiesta στην Ελλάδα
Έκδοση
Τιμή λιανικής (ευρώ)
Ρύποι CO2 (WLTP)
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
18.496
114
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift
19.332
119
Titanium X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
19.696
114
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 3θυρο
19.099
113
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 5θυρο
19.499
114
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift
20.357
119
ST-Line 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT
20.320
113
ST-Line X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
20.699
114
ST-Line X 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT
21.561
113
Active 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
20.045
116
Active X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT
21.245
116
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο
23.367
145
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο
26.909
151
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο
23.967
145
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο
28.011
151
Στάνταρ τα LED φώτα και με νέο σχεδιασμό
Κάθε ανανεωμένο Fiesta ανεξαρτήτως έκδοσης θα προσφέρεται πλέον με στάνταρ LED φώτα ημέρας, με τις πιο πλούσιες εκδόσεις ωστόσο να εξοπλίζονται τώρα με Matrix LED φώτα που προσφέρουν ακόμα καλύτερη ορατότητα τη νύχτα. Μένοντας στα φωτιστικά σώματα, μπορούμε να δούμε πως το ανανεωμένο Fiesta έχει πιο σκούρα φανάρια πίσω, ενώ όπως και πριν, η γρίλια διαφοροποιείται ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός σε όλη τη γκάμα περιλαμβάνει επίσης ένα καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό στο δρόμο.
Kάθε έκδοση έχει ξεχωριστά χαρακτηριστικά
Οι πιο προσιτές εκδόσεις Trend (αυτή τη στιγμή δεν προσφέρεται) και Τitanium έρχονται τώρα με ελαφρώς διαφοροποιημένη εμφάνιση, η ST-Line είναι πιο σπορτίφ καθώς, εκτός από διαφορετική γρίλια εξοπλίζεται με μεγαλύτερους αεραγωγούς. Η έκδοση Vignale προσφέρει πολυτέλεια και πλούσιο εξοπλισμό ενώ, η έκδοση Active, εμπνευσμένη από τα SUV μοντέλα, ξεχωρίζει με τα πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά της που προδίδουν μια περιπετειώδη εμφάνιση. Η φαρδιά άνω μάσκα διαθέτει έντονες κάθετες γραμμές με gloss black φινίρισμα, καθώς επίσης ψηλότερους και πιο έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς που παραπέμπουν στην crossover φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης. Όσον αφορά στο Fiesta ST, το αυτοκίνητο θα διατίθεται τώρα με νέο Mean Green χρώμα, Quaife μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προαιρετικά και 17άρες ή 18άρες ζάντες αλουμινίου προαιρετικά.
Ακόμα πιο hi-tech εσωτερικό
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, πίσω από το τιμόνι με την παχιά στεφάνη βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με διαφορετικές απεικονίσεις που δίνουν πλήρη πληροφόρηση στον οδηγό ενώ δίπλα του, βρίσκεται ψηλά στο κέντρο του ταμπλό μια «αιωρούμενη» οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment SYNC3 που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Αndroid Auto. Αλλες προηγμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition, που διατηρεί μία απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Το σύστημα μπορεί αυτόματα να φρενάρει τελείως το Fiesta και να το εκκινήσει ξανά σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας (stop-start), σε μοντέλα που διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Powershift. Στην έκδοση ST, υπάρχουν νέα ημι-μπάκετ σπορ καθίσματα που δίνουν στον οδηγό καλύτερη πλευρική στήριξη και διακοσμούνται με το λογότυπο ST στην πλάτη.
Bενζίνη και ήπια υβριδικό, +30 Nm το ST
Στα μηχανικά σύνολα τώρα, το ανανεωμένο Fiesta συνεχίζει να έχει στην φαρέτρα του τον πολυβραβευμένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα σε εκδόσεις125 και 155 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις να συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας, που προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση. Αργότερα ίσως έρθει στην Ελλάδα και ο 1.000άρης Ecoboost των 100 ίππων που υπάρχει στη γκάμα του ευρωπαϊκού Fiesta. Έπειτα, κάτω από το καπό του «καυτού» Fiesta ST συνεχίζει να βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1,5 λίτρων EcoBoost κινητήρας των 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. αλλά οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να αυξήσουν την ροπή του στα 320 Nm (30+ σε σχέση με πριν) μεταξύ 1.600 και 4.000 σ.α.λ.. Σε επίπεδο επιδόσεων, το Fiesta ST μπορεί να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.