Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Citroen C4 που επέστρεψε με ριζικές αλλαγές στο ντιζάιν, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χώρους, πληρέστερο από ποτέ σε τεχνολογία και έχοντας για πρώτη φορά στη γκάμα του μία ηλεκτρική έκδοση, που πλαισιώνει τις πέντε επιλογές σε βενζίνη και diesel.
To βιβλίο παραγγελιών του ολοκαίνουριου Citroen C4 (δείτε την αναλυτική παρουσίαση)τόσο στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση άνοιξε η φίρμα για την αγορά της Ελλάδας, προσφέροντας το μοντέλο σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Feel, Feel Pack, Shine, Shine Pack).
Όσον αφορά τις πιο συμβατικές λύσεις θερμικών κινητήρων, στην βενζίνη υπάρχει ο 1,2 PureTech σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 100, 130 και 155 ίππους (η τελευταία αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο) με τις τιμές να ξεκινούν από 17.950, 21.250 και 28.400 αντίστοιχα.Στο diesel, προσφέρεται αρχικά ο 1,5 BlueHDi με 110 άλογα με τις τιμές να ξεκινούν από 20.200 ευρώ. Με 6άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρονται ο 100άρης και ο 130άρης κινητήρες στην βενζίνη και ο diesel των 110 ίππων, ενώ οι υπόλοιποι συνεργάζονται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Citroen C4 κινείται με τον γνώριμο, από τα ομόσταβλα ηλεκτρικά μοντέλα του γαλλικού Ομίλου, ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη απόδοση 136 ίππων και 260 Nm ροπής, που επιτρέπουν στο ë-C4 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. στο οδηγικό mode Sport (υπάρχουν 3 προφίλ: Eco, Normal και Sport). Σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται 350 χλμ. Το κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα πακέτο μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 50 kWh με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ., που σε ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά (πλήρης φόρτιση με wallbox σε 7,5 ώρες). Οι τιμές του ξεκινούν από 28.348 ευρώ στην έκδοση Feel μετά την κρατική επιδότηση.
Μεγάλο στοίχημα κ επένδυση για τη Citroen, καθώς χρειάζεται επειγόντως πωλήσεις στην μικρομεσαία suv ή/και μη κατηγορία. Υπάρχει η εγχώρια Γαλλική αγορά που είναι σημαντική, αλλά αν δεν τα καταφέρει να μπει στην Ευρωπαϊκή top πεντάδα και να ...αρπάξει μερίδιο από Κορεάτες, Ιάπωνες, Γερμανοειδή μοντέλα, και λοιπές vfm προτάσεις, τότε θα φλερτάρει με τον οικονομικό μαρασμό. Το C3, C2 δεν αρκεί για να είναι βιώσιμη μια αυτοκ/νια.
Τώρα, ποσό καλό ή πετυχημένο θα είναι το πολύ ανανεωμένο C4, ....θα φανεί στο χειροκρότημα.
Μεγάλο στοίχημα κ επένδυση για τη Citroen, καθώς χρειάζεται επειγόντως πωλήσεις στην μικρομεσαία suv ή/και μη κατηγορία. Υπάρχει η εγχώρια Γαλλική αγορά που είναι σημαντική, αλλά αν δεν τα καταφέρει να μπει στην Ευρωπαϊκή top πεντάδα και να ...αρπάξει μερίδιο από Κορεάτες, Ιάπωνες, Γερμανοειδή μοντέλα, και λοιπές vfm προτάσεις, τότε θα φλερτάρει με τον οικονομικό μαρασμό. Το C3, C2 δεν αρκεί για να είναι βιώσιμη μια αυτοκ/νια. Τώρα, ποσό καλό ή πετυχημένο θα είναι το πολύ ανανεωμένο C4, ....θα φανεί στο χειροκρότημα.