Το κορυφαίο Puma ST με τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost 1,5 λτ. απόδοσης 200 ίππων και 320 Nm ροπής είναι πλέον διαθέσιμο στην χώρα μας. Ποια είναι η τιμή του;
To νέο Ford Puma ST «πάτησε» Ελλάδα και η ελληνική αντιπροσωπεία της φίρμας ανακοίνωσε την τιμή με την οποία θα προσφέρεται το crossover υψηλών επιδόσεων στην χώρα.
Το νέο Ford Puma ST εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost 1,5 λτ. με απόδοση 200 ίππων και 320 Nm ροπή, δάνειο από το Fiesta ST. Το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο βοηθάει για να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, καθιστώντας το έτσι 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργό από το Fiesta λόγω του πρόσθετου βάρους. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 220 χλμ./ώρα.
Το ST είναι διαθέσιμο με ένα προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο υπό την αιγίδα της Ford Performance είναι διαθέσιμη και η λειτουργία οδήγησης Eco. Παράλληλα η πίσω ανάρτηση είναι 40% πιο σκληρή από εκείνη του Fiesta ST και ταυτόχρονα, 50% πιο σκληρή σε σύγκριση με το κανονικό Puma.
Βελτιώσεις έχουν υπάρξει στο σύστημα διεύθυνσης το οποίο ανταποκρίνεται πλέον κατά 25% γρηγορότερα σε σχέση με στάνταρ μοντέλο, ενώ φυσικά λόγω της επιπλέον ισχύς, ικανότερα είναι και τα φρένα, με αυτά του μπροστά άξονα να είναι κατά 17% μεγαλύτερα. Αξίζει να σημειωθεί πως παρά τον πιο δυνατό ήχο που προσφέρει η εξάτμιση, η Ford υπογραμμίζει πως είναι κατά ένα ντεσιμπέλ πιο ήσυχη από αυτή του Fiesta ST.
Με σπορ σχεδιασμό εντός και εκτός και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, το Puma ST προσφέρει χώρο αποσκευών χωρητικότητας 456 λίτρων με την υποστήριξη του καινοτόμου Ford MegaBox – μιας λύσης που προσφέρει ένα πρακτικό και βαθύ αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Υπάρχουν βέβαια και οι οπτικές αναβαθμίσεις. Η Ford εγκαθιστά τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S ως βασικό εξοπλισμό και προσφέρει στους πελάτες την ευκαιρία να διαλέξουν από έξι διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένης αυτής της αποκλειστικής απόχρωσης ST Green. Ανεξάρτητα από το χρώμα η οροφή, το περίβλημα της μάσκας και τα καπάκια των καθρεπτών έρχονται με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα ενώ ακόμα προσφέρονται εμπρός προβολείς πλήρως LED, δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης, μεγάλο πίσω σπόιλερ, κόκκινες δαγκάνες φρένων και φιμέ παράθυρα.
Στο εσωτερικό το Ford Puma ST διαθέτει εμπρός καθίσματα Recaro, τιμόνι με επίπεδη, λαβή μοχλού ταχυτήτων ST, σπορ πεντάλ ελαφρού κράματος, καλύμματα μαρσπιέ με λόγότυπο Ford Performance, μαύρη επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας. Το Puma ST είναι πλούσιο σε τεχνολογία καθώς εξοπλίζεται επίσης με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3``, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού- (EATC), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης/διακοπής του κινητήρα Ford Power, ηχοσύστημα B&O με ραδιόφωνο, ψηφιακό δέκτη DAB, σύστημα πλοήγησης, κεντρική οθόνη αφής 8``, SYNC 3 με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, φωνητικό έλεγχο, ανοικτή συνομιλία Bluetooth και 10 premium ηχεία, σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα – Auto-Start/Stop και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας.
Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από 35.403 ευρώ. Το νέο FordPuma είναι επίσης διαθέσιμο στις εκδόσεις Titanium, ST-Line, ST-Line X, ST-Line Vignale, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και τιμές που ξεκινούν από 20.932 ευρώ.