Παρών δηλώνει το σπορτίφ Hyundai i10 N Line στην ελληνική αγορά.
Οι τιμές του νέου Hyundai i10 N Line στην Ελλάδα
4.979 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2020)
Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το νέο Hyundai i10 N Line με την πιο σπορτίφ έκδοση του δημοφιλούς μίνι να είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές κινητήρων.
Παρών δηλώνει το σπορτίφ Hyundai i10 N Line στην ελληνική αγορά, με την κορεατική μάρκα να γνωστοποιεί τις τιμές και τις εκδόσεις ανάμεσα από τις οποίες θα μπορεί να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι.
Η διαθεσιμότητα του μοντέλου ξεκινά με την επιλογή του ατμοσφαιρικού 1,2 MPi τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης των 84 ίππων και 118 Nm ροπής, με το κόστος απόκτησης να ορίζεται από τις 15.590 ευρώ, ωστόσο μέσω της έκπτωση 800 ευρώ η τελική τιμή ανέρχεται στις 14.470 ευρώ. Ταυτόχρονα στην κορυφαία του έκδοση το i10 N Line έχει την αποκλειστικότητα του 1.000άρη T-GDi 3κύλινδρου turbo κινητήρα ισχύος 100 ίππων και 172 Nm ροπής, με κόστος από 16.290 ευρώ, που και αυτό μειώνεται στις 15.490 ευρώ λόγω της προαναφερόμενης έκπτωσης. Αμφότεροι οι κινητήρες προσφέρονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ για τον 1.200άρη υπάρχει προαιρετικά η επιλογή του αυτόματου με πέντε σχέσεις.
Σε ότι αφορά την εμφάνιση και τις διαφορές του N Line από τα μοντέλα των υπόλοιπων εκδόσεων, το i10 N Line έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με μεγαλύτερη γρίλια. Το λογότυπο N Line δίνει το «παρών» στη γρίλια δίπλα από τα τριγωνικά LED φώτα ημέρας, που απαρτίζονται από τρία κάθετα σώματα, και αντικαθιστούν τα στρογγυλά των «απλών» εκδόσεων. Χαμηλότερα υπάρχει το κόκκινο «χείλος» όπως επίσης και οι αεραγωγοί που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Το αισθητικό πάζλ της έκδοσης N Line ολοκληρώνεται με τις νέας σχεδίασης ζάντες 16 ιντσών.
Τέλος στην καμπίνα του σπορ i10 παρατηρεί κανείς μερικές πινελιές που διαφοροποιούν την έκδοση: το λογότυπο N κοσμεί το κάτω μέρος του τιμονιού και τον επιλογέα ταχυτήτων, οι αεραγωγοί πλαισιώνονται από κόκκινα «δαχτυλίδια», τα πεντάλ είναι αλουμινίου και τα καθίσματα έχουν πιο ογκώδη πλαϊνά μαξιλάρια για καλύτερη πλευρική στήριξη.
Όλα καλά, μα το τιμόνι άκυρο.