Το ανανεωμένο Toyota Hilux ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά έχοντας μεταξύ άλλων στη φαρέτρα του ένα turbodiesel κινητήρα 2,8 λτ. με θηριώδη ροπή 500 Nm. Δείτε πόσο κοστίζει σε όλες τις εκδόσεις.
Το ανανεωμένο Toyota Hilux, το κορυφαίο σε πωλήσεις ελαφρύ επαγγελματικό στη χώρα μας, είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Το φρεσκαρισμένο Hilux, έχει να επιδείξει πολλαπλές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών. Η σαφέστατα πιο μυώδης και επιθετική μάσκα με τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε συνδυασμό με τις νέες ζάντες έχουν αναβαθμίσει σημαντικά την εικόνα του, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτη τη σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρείας. Στο εσωτερικό του οχήματος συναντάμε μια βελτιωμένη θέση οδήγησης ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια νέα οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.
Παράλληλα, βελτιωμένος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας δεδομένου ότι μεταξύ άλλων, πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες ενσωματώνονται στο πακέτο «Toyota Safety Sense» όπως τα συστήματα Pre-Collision, Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert, Variable Flow Control (μεταβαλλόμενη υποβοήθηση του τιμονιού) κ.ά.
Το νέο Hilux θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα με μήκος αμαξώματος στα 5.325 χλστ., πλάτος από 1,8 – 1,9μ. (αναλόγως της έκδοσης) και μεταξόνιο 3.085 χλστ.. Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 227 χλστ. για τις εκδόσεις Single Cab, στα 289 χλστ. για τις εκδόσεις Extra Cab και στα 310 χλστ. για τις εκδόσεις Double Cab 4x4 ενώ, το ιαπωνικό Pick-Up είναι σε θέση να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 700 χλστ. Αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος, το μικτό βάρος του κυμαίνεται από τα 3.000 – 3.210 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο από τα 990 – 1.035 κιλά αντίστοιχα ενώ μπορεί να έλξει trailers με φρένα βάρους 3,0 – 3,5 τόνων.
Νέος πετρελαιοκινητήρας 2,8λτ. με απόδοση 204 άλογα & 500 Nm ροπής
Εκτός του κινητήρα των 2.393 κ.εκ. (150 ίπποι και 400 Nm ροπής με μέση κατανάλωση από 6,5 λτ.), το νέο Hilux θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και στη χώρα μας με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2,8 λτ. που αποδίδει ισχύ 204 ίππων στις 3.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 500 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.600 – 2.800 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και επιτυγχάνει να προσφέρει μέση κατανάλωση από 6,7λτ./100χλμ. με βάση το πρότυπο WLTP. Καταλήγοντας, σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η ελληνική αντιπροσωπεία, το κόστος αγοράς των διαφόρων εκδόσεων του νέου Toyota Hilux διαμορφώνεται ως εξής:
Single Cab Comfort 2,4 4x2 6M/T από 25.970 ευρώ
Single Cab Comfort 2,4 4x4 6M/T από 28.840 ευρώ
Extra Cab Comfort TSS 2,4 4x4 6M/T από 31.090 ευρώ
Extra Cab Cruiser 2,4 4x4 6A/T από 33.900 ευρώ
Double Cab Advance TSS 2,4 4x4 6M/T από 32.810 ευρώ
Double Cab Cruiser 2,4 4x4 6A/T από 35.900 ευρώ
Double Cab Tornado Cruiser 2,4 4x4 6M/T από 37.500 ευρώ
Double Cab Invinsible 2,4 4x4 6A/T από 41.380 ευρώ
Double Cab Tornado Invinsible 2,8 4x4 6A/T από 42.680 ευρώ
υπαρχει 28.840
Μονή καμπίνα με 4x4 δεν υπάρχει;