Tις τιμές του ολοκαίνουριου 3008 στις plug-in υβριδικές του εκδόσεις έκανες γνωστές η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot προσφέροντάς το μοντέλο με τρία διαφορετικά εξοπλιστικά επίπεδα και σε δύο εκδόσεις ισχύος, 225 και 300 ίππων.
Στη βάση των plug-in υβριδικών επιλογών βρίσκεται η δικίνητη έκδοση των 225 ίππων που συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech 180 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων με τις τιμές να ξεκινούν από τις 50.600 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Allure και από 52.600 ευρώ στην GT Line.
Όσοι επιθυμούν να κινούνται «τετρακίνητοι» και με 300 άλογα σε ισχύ, η τιμή του plug-in υβριδικού 3008 ανεβαίνει στις 55.600 ευρώ στην έκδοση GT Line και στις 58.600 ευρώ στην κορυφαία και πολύ σπορ έκδοση GT. To κινητήριο σύνολο του ΗYBRID4 3008 αποτελείται από έναν PureTech κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρων (ένας μπροστά με ισχύ 110 ίππους και ένας πίσω με απόδοση 112 ίππων). Όλες οι παραπάνω επιλογές προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Στην GT έκδοση το τετρακίνητο plug-in υβριδικό 3008 μπορεί να πετύχει το 0-100 σε 5,9 δευτερόλεπτα με την ηλεκτρική του αυτονομία να μετράται στα 59 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα τεστ του WLTP. H Peugeot ανακοινώνει πως όταν κινείται υβριδικά, η κατανάλωση του 3008 περιορίζεται στα 1,3 λίτρα/100χλμ.
Όποιος έχει να δώσει 60+ χιλιάρικα για ένα φουλ εξοπλισμένο υβριδικό που βγάζει 50-70 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, γιατί να μην δώσει 10-20 χιλιάρικα παραπάνω να πάρει ένα Tesla model 3 με 500 χιλιόμετρα αυτονομία
Είναι πολλά τα λεφτά (χωρίς Άρη!). Ελβετία, Λουξεμβούργο, Δανία, και λοιπές Β. χώρες. Για το συγκεκριμένο «ες γιου βι» κανένα σχόλιο. :)
Όποιος έχει να δώσει 60+ χιλιάρικα για ένα φουλ εξοπλισμένο υβριδικό που βγάζει 50-70 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, γιατί να μην δώσει 10-20 χιλιάρικα παραπάνω να πάρει ένα Tesla model 3 με 500 χιλιόμετρα αυτονομία
Με αυτά τα λεφτά πας 30 χρόνια διακοπές.
Jj οποιος εχει να δωσει σχεδον 60000€ για αυτοκινητο εχει να παει και διακοπες.Ατιμο joker....