Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι η υβριδική έκδοση του Renault Clio που έρχεται να συνοδέψει τις εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και διπλού καυσίμου με βενζίνη και υγραέριο.
Το «πράσινο» υβριδικό σύνολο της έκδοσης E-Tech αποτελείται από έναν νέο 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh με την απόδοση του να φτάνει τα 140 άλογα. Οι τιμές ξεκινούν από 24.990 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Expression Plus, η έκδοση Dynamic κοστίζει από 26.730 ευρώ ενώ η κορυφαία RS Line κοστίζει από 27.690 ευρώ.
Η πρώτη έκδοση Expression Plus είναι πλούσια σε εξοπλισμό καθώς εκτός από πολλά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας διατίθεται επίσης με cruise control, ηχητική και οπτική ειδοποίηση ασφάλισης των ζωνών ασφαλείας όλων των επιβατών, Πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7", air Condition με φίλτρο γύρης και μικροσωματιδίων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους, θερμαινόμενους και ρυθμιζόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, φώτα ημέρας LED, δίχρωμες ζάντες 16 ιντσών κ.α.
Oι τιμές του γαλλικού μικρού στην βενζίνη ξεκινούν από 14.940 ευρώ με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη των 75 ίππων, στο πετρέλαιο από 18.380 ευρώ με τον 1.500άρη dCi ενώ, το Clio με LPG τιμάται από 16.490 ευρώ.
Εάν έβγαζαν LPG ή CNG με 130 άλογα δεν θα προλάβαιναν να πουλάνε. Ακατανόητες επιλογές της Renault.
Πλάκα μας κάνουν. Σε αυτή την τιμή έπρεπε να ήταν plug-in και όχι απλό υβριδικό. Τόσο έχει το chr.
Απο 25.000; Παίρνω Fiesta ST με performance pack κι άσε το clio να "προσπαθεί να πείσει".
Παιρνεις το jazz κ εισαι ησυχος