Η Skoda εμπλούτισε τη γκάμα των αεριοκίνητων εκδόσεων που προσφέρονται στη χώρα μας προσθέτοντας στο δυναμικό της τα Scala G-TEC και Kamiq G-TEC. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται στα πλουσιότερα εξοπλιστικά επίπεδα της μάρκας, Ambition και Style, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 17.430 ευρώ για το Scala και από 19.500 ευρώ για το Kamiq.
Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο) που αποδίδει 90 ίππους με 160 Nm ροπής. Για τη μετάδοση χρησιμοποιείται και στις δύο περιπτώσεις το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ το μηχανικό σύνολο εκπέμπει, σύμφωνα με την τσέχικη φίρμα, έως και 20% λιγότερο CO2 από τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις των δύο μοντέλων.
Επιπλέον, η εταιρεία υπόσχεται αυξημένα επίπεδα αυτονομίας καυσίμου αφού με τρία ντεπόζιτα φυσικού αερίου (CNG) συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών και μια δεξαμενή βενζίνης 9 λίτρων μπορεί συνδυαστικά να διανύσει 630 χλμ., εκ των οποίων τα 410 χλμ. αποκλειστικά με φυσικό αέριο. Ως εκ τουτου, το κόστος μετακίνησης μεταφράζεται στα 3,1 ευρώ/100 χλμ. σύμφωνα με την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,8 κιλών CNG/100 χλμ. που υπόσχεται η εταιρεία (τιμή FYSIKON φυσικού αερίου κίνησης 0,834 ευρώ/κιλό).
Πολλά είναι τα 630χλμ. Οι ίδιοι κινητήρες σε άλλα μοντέλα του VW group με τα βίας πιάνουν 450χλμ. Πάντως η οικονομία του φυσικού αερίου και έτσι, είναι ασύγκριτη σε σχέση με βενζίνη και diesel. Το πρόβλημα είναι η καθυστέρηση σε νέα πρατήρια από τη ΔΕΠΑ.
Πολλά είναι τα 630χλμ. Οι ίδιοι κινητήρες σε άλλα μοντέλα του VW group με τα βίας πιάνουν 450χλμ. Πάντως η οικονομία του φυσικού αερίου και έτσι, είναι ασύγκριτη σε σχέση με βενζίνη και diesel. Το πρόβλημα είναι η καθυστέρηση σε νέα πρατήρια από τη ΔΕΠΑ.