Οι τιμές των νέων smart #1 και #3 στην Ελλάδα
- Τα δύο smart που γύρισαν σελίδα στη μάρκα.
- Με 272 ίππους, παρούσα και έκδοση BRABUS με 428 άλογα.
- Έως 440 χιλιόμετρα αυτονομία.
- Οθόνες και πολλά digital στοιχεία στην καμπίνα.
Στην Ελλάδα τα νέα smart #1 και #3
Διαθέσιμα στην Ελλάδα είναι τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά smart #1 και smart #3, τα δύο ολοκαίνουργια μοντέλα, τα οποία άνοιξαν το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Από 36.950 ευρώ το πρώτο και 40.900 ευρώ το δεύτερο ξεκινά το κόστος αγοράς (χωρίς την κρατική επιδότηση), όντας αμφότερα διαθέσιμα σε πολλές εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά και σε παραλλαγή BRABUS, για όσους ζητούν κάτι... περισσότερο.
Τα δύο smart που γύρισαν σελίδα στη μάρκα
Το smart #1 έκανε πρώτο το ντεμπούτο του παρουσιάζοντας τη νέα κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα, με μεγαλύτερα σε διαστάσεις αυτοκίνητα απ' ότι είχαμε συνηθίσει και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το smart #1 έχει διπλάσιο σχεδόν μέγεθος από τον πρόγονό του (4,27 μέτρα, όσο ένα VW Golf), είναι SUV και πατάει στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely. Μετά το #1 ακολούθησε το #3, το οποίο έλαβε παρόμοια σχεδίαση με το αδερφάκι του, ωστόσο ξεχωρίζει από το κουπέ πίσω μέρος, αλλά και από τις μεγαλύτερες αναλογίες (μήκος 4.400 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 2.785 χλστ.), οι οποίες το κατατάσσουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV (C-SUV).
Πολλά digital στοιχεία στην καμπίνα
Στην καμπίνα, αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν αρκετά digital στοιχεία, όπως τον μακρόστενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών, που συνεργάζεται με μια Head Up Display οθόνη 10 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών, με τον προσωπικό βοηθό τεχνιτής νοημοσύνης που εμφανίζεται σαν αλεπού και την υδρόγειο σφαίρα για το σύστημα πλοήγησης να κλέβουν τις εντυπώσεις.
Με 272 ίππους, παρούσα και έκδοση BRABUS με 428 άλογα
Στη βασική έκδοση τα smart #1 και #3 φορούν έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Νm ροπής. Υπάρχει όμως και η έκδοση BRABUS, εκεί όπου δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν στο πάτημα του γκαζιού 428 ίππους και 543 Nm ροπής, ισχύ που εκτοξεύει το μοντέλο από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ. Ανεξαρτήτως έκδοσης, εφοδιάζονται με μια μπαταρία νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου χωρητικότητας 66 kWh που σύμφωνα με την εταιρία εξασφαλίζει 440 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας στις πισωκίνητες εκδόσεις και 400 χλμ. στη τετρακίνητη. Σε ταχυφορτιστή των 150 kW 30 λεπτά αρκούν για το κλασικό 10-80%, ενώ σε ρεύμα DC των 22 kW αρκούν 3 ώρες.
Συνέχεια του άρθρου >>>