Εδώ και 3 δεκαετίες (από το 1982 για την ακρίβεια) το VW Golf GTD, κατάφερε να συνδυάσει το σασί και την εμφάνιση του GTI με κινητήρα πετρελαίου, ανοίγοντας ουσιαστικά το δρόμο για ντίζελ επιλογές με σπορτίφ στοιχεία, οι οποίες θα μπορούν να κοντράρουν στα ίσια αντίστοιχες επιλογές βενζίνης. Κάπως έτσι γεννήθηκαν τα μικρομεσαία πετρελαιοκίνητα GT, τα οποία η απελευθέρωση του ντίζελ στη χώρα μας βοήθησε να γίνουν πιο γνωστά. Από την 7η γενιά του Golf δεν λείπει η έκδοση GTD και η οποία πλέον έχει αποκτήσει αρκετούς ανταγωνιστές. Ένας από αυτούς είναι και το ολοκαίνουργιο Peugeot 308 GT. Το γαλλικό μοντέλο έχει, όπως και το Golf GTD, 2λιτρο diesel κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε τεκμήριο και φορολογικά βάρη. Στη χώρα μας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ η τιμή του με απόσυρση είναι 34.700 ευρώ.
Συνοδεύεται με το πρόγραμμα «Peugeot 4x4» της ελληνικής αντιπροσωπείας το οποίο προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service. Το Golf GTD προσφέρεται και σε 3θυρο αμάξωμα, ενώ έχει και την επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 6 σχέσεις επίσης. Η τιμή του 5θυρου Golf με κιβώτιο DSG6 είναι 33.350 ευρώ με απόσυρση.
Αμφότερα είναι διακριτικά σπορΤόσο το Peugeot 308 GT, όσο και το Golf GTD κρατούν σχετικά χαμηλά τους τόνους στην εμφάνιση, χωρίς να φωνάζουν από μακριά το σπορ ταμπεραμέντο τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει και ότι δεν διαθέτουν δυναμικό παρουσιαστικό και τις πρέπουσες αισθητικές πινελιές, όπως μεγάλους τροχούς, σχετικά λογότυπα, ψαρωτικές εξατμίσεις και αεροδυναμικά βοηθήματα. Το 308 GT επιβάλλεται κυρίως με τις καμπύλες του, το Golf GTD με την GTI φορεσιά του.