8 φωτογραφίες »

7 νέα VW μέχρι το 2021

56.394 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2020)

Νέο αφεντικό, νέα μοντέλα. Αποκαλύπτουμε το πλάνο της VW για το άμεσο μέλλον. Από το Golf Variant μέχρι το Arteon.


Οι αριθμοί που παρουσίαζε η VW στην αρχή του χρόνου ήταν πραγματικά καλοί. Για την ακρίβεια το 2019 πούλησε 10,97 εκατομμύρια αυτοκίνητα, το ποσοστό του κέρδος της αυξήθηκε 21,87 % και τα κέρδη κατά σχεδόν 17 δισ.! Και μετά όλα πάγωσαν λόγω κορονοιού. 

Για σχεδόν 6 εβδομάδες οι γραμμές παραγωγής της σταμάτησαν σε όλον τον πλανήτη, κάτι που σημαίνει πως το 2ο τρίμηνο του έτους θα σημειώσει ζημιές, οι οποίες θα φανούν στο τέλος της χρονιάς. Όμως αυτή την στιγμή στη Κίνα τα πράγματα πηγαίνουν καλά, στις ΗΠΑ και στη Νότια Αμερική υπάρχει κάμψη και το ερώτημα είναι, τι γίνεται σε εμάς εδώ στην Ευρώπη; Υπάρχει προφανώς μια διστακτικότητα, που όμως θα καμθεί με τα νέα μοντέλα που θα έρθουν, όπως τουλάχιστον το σχεδιάζει το νέο αφεντικό της VW, o Ralf Brandstätter. Νέο αφεντικό (;) θα αναρωτηθείτε και θα ρωτήσετε «και ο Diess;» Παραμένει φυσικά, απλά τώρα γίνονται πιο ξεκάθαροι κάποιοι ρόλοι. Σταματούμε όμως εδώ γιατί αυτά δεν έχουν για εσάς σημασία…

Η πρώτη λοιπόν εμφάνιση του Brandstätter θα γίνει σε λίγες ημέρες, στις 24 Ιουνίου, στην εικονική παρουσίαση του ανανεωμένου Arteon. Το μοντέλο θα έχει ελαφριές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση και πιο μεγάλες στο εσωτερικό, όμως η είδηση είναι ότι τώρα θα αποκτήσει και νέο αμάξωμα Shooting Brake που βλέπετε εδώ και το οποίο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα κερδίσει πολύ κόσμο, ίσως και από το Passat Variant.

Επόμενο μοντέλο που θα μας παρουσιάσει η μάρκα θα είναι το VW ID.4 τον Αύγουστο. Αυτό είναι ένα ηλεκτρικό SUV στο μέγεθος του Tiguan, το οποίο θα κατασκευάζεται σε εργοστάσια του ομίλου ανά την υφήλιο και θα πωλείται ομοίως σε όλες τις αγορές. Για να πείσει τους καταναλωτές προβάλλει ως επιχειρήματα αυτονομία 500 χιλιομέτρων, γρήγορους χρόνους φόρτισης (30 λεπτά για το 80%), ιπποδύναμη 306 ίππων, 4κίνηση και τιμή αγοράς όση ένα πετρελαιοκίνητο Tiguan.

Πιο μετά, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα πριν λίγες ημέρες, η Ford θα πάρει την πλατφόρμα MEB ώστε βασίσει εκεί το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο για την Ευρώπη, ενώ -επειδή θα είναι in- η VW θα παρουσιάσει την κουπέ εκδοχή του ID.4 που θα φέρει στοιχεία από το κόνσεπτ ID.Crozz. To ID.Coupe, όπως καλά το φαντάζεστε, θέλει να κόψει την εμπορική φόρα του Tesla, και θα προβάλει τα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης, τη δυνατότητα update μέσω internet και πάνω από όλα τα αποδοτικά συστήματα κίνησης.

Πολύ σημαντικό για την Volkswagen όμως μέχρι το τέλος του έτους θα είναι και το ανανεωμένο Tiguan. Ένα μοντέλο που είναι παγκοσμίως αγαπητό και ένα από τα ευπώλητα της μάρκας. Εμφανισιακά το Tiguan θα αποκτήσει νέο πρόσωπο στο στιλ του Golf 8 και με λιγότερο χρώμιο διακοσμημένο, ενώ πίσω οι παρεμβάσεις θα περιοριστούν στα φανάρια. Σημαντικό θα είναι το update στο εσωτερικό του μοντέλου στο οποίο συναντάμε νέο σύστημα multimedia. Γενικά το εσωτερικό του Tiguan δείχνει σαφώς ανανεωμένο, ακόμη και αν δεν έχουν γίνει ριζικές αλλαγές όπως στο Golf 8. Στους κινητήρες, ωστόσο, το VW fl θα λάβει τους ίδιους εξελιγμένους που γνωρίζουμε από το Golf 8, δηλαδή eTSI, καθαρούς TDI με διπλό ψεκασμό Ad-Blue, και βέβαια plug-in hybrid σύνολα με απόδοση 245 άλογα.

Και κάπου εκεί ερχόμαστε στο φθινόπωρο όπου στο προσκήνιο έρχεται η οικογένεια Golf. Τότε δηλαδή θα δούμε το Golf Variant το οποίο θα έχει το μεταξόνιο της νέας Skoda Octavia, ενώ λίγες εβδομάδες μετά θα παρουσιαστεί το Golf R με 333 άλογα και 4κίνηση. Μετά το φθινόπωρο και μπαίνοντας ο χειμώνας θα δούμε την υπερυψωμένη εκδοχή του δημοφιλούς μικρομεσαίου το Golf Alltrack. Και σε αυτό πιστεύουν οι άνθρωποι της VW κρίνοντας από την αγάπη που δείχνει ο κόσμος για τα SUV. 

Η άποψή μας
Το 2020 για όλους τους κατασκευαστές έχει τροποποιημένους στόχους σε σχέση με την αρχή της χρονιάς. Η VW πατάει το γκάζι παρουσιάζοντας νέα μοντέλα και αναζωπυρώνοντας το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center