Στο βασικό εξοπλισμό του A3 προστίθενται τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Ολική αναβάθμιση η Audi
7.247 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2017)
Η Audi προχωρά σε αναβαθμίσεις σχεδόν στο σύνολο της γκάμας της προσθέτοντας σε άλλα μοντέλα εξοπλιστικά στοιχεία και σε άλλα καινούριους κινητήρες.
Η Audi προχωράει σε διαφόρων ειδών αναβαθμίσεις σε σχεδόν όλη την γκάμα της.
Στο A3 στο βασικό εξοπλισμό θα προστεθούν τα θερμαινόμενα καθίσματα και ηχοσύστημα με δύο θύρες USB. Στο S3 θα μπορεί να προστεθεί ένα νέο S Sport πακέτο στο οποίο περιλαμβάνονται κόκκινες δαγκάνες στα φρένα και νέες ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις.
Στο A4 θα υπάρχει περισσότερος προαιρετικός εξοπλισμός στις πιο ακριβές εκδόσεις και ένα νέο στυλιστικό πακέτο το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει νέες ζάντες 18 ιντσών. Θα υπάρξει, επίσης, αναβάθμιση και στο εσωτερικό με τιμόνι που είναι «κομμένο» στο κάτω μέρος και κόκκινες ραφές.
Στα A6 και A7 θα προστεθεί στη γκάμα τους ο V6 κινητήρας βενζίνης 3.0 λτ. TFSI με απόδοση 345 ίππων και ροπή στα 440 Nm. Και στα δύο μοντέλα μπορεί να προστεθεί το πακέτο Competition το οποίο πέρα από κάποια στυλιστικά στοιχεία προσθέτει πιο σφιχτές αναρτήσεις και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Audi, Quattro.
Επειδή η επόμενη γενiά του A8 είναι σχεδόν έτοιμη, οι αλλαγές είναι πολύ περιορισμένες. Ωστόσο στη βασική έκδοση υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί το πακέτο Executive το οποίο περιλαμβάνει θερμαινόμενο τιμόνι, αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερ5μαινόμενα πίσω καθίσματα και πανοραμική οροφή. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης τροχούς 20 ιντσών και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το A8 4.0Τ πέρα από αυτά που περιλαμβάνονται στο πακέτο Executive διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, με αερισμό και λειτουργία μασάζ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο A3 στο βασικό εξοπλισμό θα προστεθούν τα θερμαινόμενα καθίσματα και ηχοσύστημα με δύο θύρες USB. Στο S3 θα μπορεί να προστεθεί ένα νέο S Sport πακέτο στο οποίο περιλαμβάνονται κόκκινες δαγκάνες στα φρένα και νέες ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις.
Στο A4 θα υπάρχει περισσότερος προαιρετικός εξοπλισμός στις πιο ακριβές εκδόσεις και ένα νέο στυλιστικό πακέτο το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει νέες ζάντες 18 ιντσών. Θα υπάρξει, επίσης, αναβάθμιση και στο εσωτερικό με τιμόνι που είναι «κομμένο» στο κάτω μέρος και κόκκινες ραφές.
Στα A6 και A7 θα προστεθεί στη γκάμα τους ο V6 κινητήρας βενζίνης 3.0 λτ. TFSI με απόδοση 345 ίππων και ροπή στα 440 Nm. Και στα δύο μοντέλα μπορεί να προστεθεί το πακέτο Competition το οποίο πέρα από κάποια στυλιστικά στοιχεία προσθέτει πιο σφιχτές αναρτήσεις και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Audi, Quattro.
Επειδή η επόμενη γενiά του A8 είναι σχεδόν έτοιμη, οι αλλαγές είναι πολύ περιορισμένες. Ωστόσο στη βασική έκδοση υπάρχει η δυνατότητα να προστεθεί το πακέτο Executive το οποίο περιλαμβάνει θερμαινόμενο τιμόνι, αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερ5μαινόμενα πίσω καθίσματα και πανοραμική οροφή. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης τροχούς 20 ιντσών και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το A8 4.0Τ πέρα από αυτά που περιλαμβάνονται στο πακέτο Executive διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, με αερισμό και λειτουργία μασάζ.
Στο Q3 προστίθενται θερμαινόμενα καθίσματα και πακέτο εξωτερικής εμφάνισης S line με πιο δυναμικούς προφυλακτήρες. Στις πιο ακριβές εκδόσεις θα μπορεί να προστεθεί το πακέτο Convenience το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης (σκουραίνει αυτόματα για να μην τυφλώνουν τα φώτα του αυτοκινήτου που ακολουθεί, τον οδηγό), και προηγμένο κλειδί της Audi.
Το Q7 μένει σχεδόν απαράλλαχτο καθώς η μόνη προσθήκη είναι ότι το προηγμένο κλειδί της Audi γίνεται κομμάτι του βασικού εξοπλισμού. Το Q7 Premium Plus πλέον περιλαμβάνει νέο ηχοσύστημα από την Bose, το 3D Bose Surround System ενώ το κορυφαίο 3.0T Prestige έχει ηλεκτρικές πόρτες.
Στο TT οι αισθητήρες παρκαρίσματος γίνονται κομμάτι του βασικού εξοπλισμού και υπάρχει διαθέσιμο ένα πακέτο το οποίο περιλαμβάνει σπορ αναρτήσεις , σπορ τιμόνι, και σπορ καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και Alcantara.
Το κορυφαίο μοντέλο της Audi έχει πλέον ελαφρώς αλλαγμένο εξωτερικό καθώς το σήμα Quattro στην μπροστινή γρίλια έχει αντικατασταθεί από ένα σήμα της Audi Sport. Επιπλέον, υπάρχουν νέα φώτα εισόδου και νέο σύστημα σύνδεσης του αυτοκινήτου με το κινητό. Όσοι ενδιαφέρονται για κάτι πιο ιδιαίτερο μπορούν να ζητήσουν το πακέτο Black Optic το οποίο περιλαμβάνει μαύρη γυαλιστερή απόληξη εξάτμισης, λεπτομέρειες τιτανίου στο εξωτερικό και ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 20 ιντσών.
Το Q7 μένει σχεδόν απαράλλαχτο καθώς η μόνη προσθήκη είναι ότι το προηγμένο κλειδί της Audi γίνεται κομμάτι του βασικού εξοπλισμού. Το Q7 Premium Plus πλέον περιλαμβάνει νέο ηχοσύστημα από την Bose, το 3D Bose Surround System ενώ το κορυφαίο 3.0T Prestige έχει ηλεκτρικές πόρτες.
Στο TT οι αισθητήρες παρκαρίσματος γίνονται κομμάτι του βασικού εξοπλισμού και υπάρχει διαθέσιμο ένα πακέτο το οποίο περιλαμβάνει σπορ αναρτήσεις , σπορ τιμόνι, και σπορ καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και Alcantara.
Το κορυφαίο μοντέλο της Audi έχει πλέον ελαφρώς αλλαγμένο εξωτερικό καθώς το σήμα Quattro στην μπροστινή γρίλια έχει αντικατασταθεί από ένα σήμα της Audi Sport. Επιπλέον, υπάρχουν νέα φώτα εισόδου και νέο σύστημα σύνδεσης του αυτοκινήτου με το κινητό. Όσοι ενδιαφέρονται για κάτι πιο ιδιαίτερο μπορούν να ζητήσουν το πακέτο Black Optic το οποίο περιλαμβάνει μαύρη γυαλιστερή απόληξη εξάτμισης, λεπτομέρειες τιτανίου στο εξωτερικό και ειδικά σχεδιασμένες αλουμινένιες ζάντες 20 ιντσών.
@jimeta .. Αγαπητέ φίλε ( και αναφέρομαι στον original :p ) πίστεψε με καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι αθώα.. Όλες έχουν εμπλακεί σε παρανομίες ( άλλες αποκαλύφθηκαν , αλλές θα αποκαλυφθούν στον μέλλον, άλλες ποτέ ). Τα χρήματα είναι πάρα πολλά.. το θέμα του dieselgate ήταν ξεκάθαρα επίθεση των αμερικάνων στους γερμανούς... δεν δικαιολογώ κανέναν γερμανό ... απλά θα υπάρξει συνέχεια στον πόλεμο ο οποίος θα επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση. Επίσης για να μην παρεξηγηθώ audi δεν έχω, nissan οδηγώ.. αλλα δεν μπορώ να μην παραδεχθώ την ποιότητα της audi και την γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις οδηγώντας τα... όσο για αξιοπιστία με τόση τεχνολογία που έχουν τα αυτοκίνητα πλέον, δεν νομίζω υπάρχουν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες που μπορούν να καμαρώνουν περι αξιοπιστίας ... ίσως η Daihatsu ... τέλος μια τελευταία σημείωση, την λαμαρίνα που έχουν τα γερμανικά δυστυχώς δεν την έχει κανένας γιαπωνέζος ή ιταλός... το nissan qashqai μου 2ης γενιάς έχει αστεία λαμαρίνα μπροστά σε ένα audi q3 η ένα X1 ...και αυτό ειναι κάτι που μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας πανεύκολα... Φιλικά
Άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα σου προτείνεις ο κόσμος να αγοράσει κάποιο Ιαπωνικό μοντέλο η κάποιο Ιταλικό , τα οποία θα πιστεύεις ότι εχουν πολύ καλύτερη ποιότητα από τα αντίστοιχα audi. Να υποθέσω ότι οδηγείς κάποιο αυτοκίνητο πολύ καλύτερο απο τα παραπάνω audi ?? Θα ήμουν πολύ περίεργος να μάθω..... Γιατί τόσο μίσοςγια τα γερμανικά αυτοκίνητα ? Όσα δεν φτάνει η αλεπού ... μήπως??
Προσθέστε και θερμαινόμενα καθίσματα,πιο πολύ αφρολέξ στο ταμπλό για να είναι πιο μαλακό για τους αδαείς ιθαγενείς και ότι άλλο θέλετε,αλλά πέστε και σε αυτούς που φτιάχνουν τα κάθε λογής διακοπτάκια μέσα να είναι καλύτερα γιατί ξεφτίζουν και αλλοιώνονται σε χρόνο ρεκόρ,του κόσμου τα χιλιάρικα θα δώσουν τα θύματα για να τα αγοράσουν τουλάχιστον τα κουμπάκια να είναι ποιοτικά.Οσο αφορά δε από ηλεκτρολογικά-μηχανικά η χαρά των συνεργείων.
Asxeta me to gousto pou exei o ka8enas mas, ta teleutaia 20 xronia an diabasete reviews h deite sugkritika se diafores ekpompes h Audi kata kanona bgainei prwth se oles tis kathgories. Den mporei na lene oloi psemata. Akomh kai to "iero teras ths autokinhshs" thn S-class katafere to A8 an oxi thn kseperasei, sigoura na thn ftasei. Mporei na mhn einai ta kalutera autokinhta se ka8e tomea einai omws sigoura ta pio oloklhrwmena kai auto to ais8anetai kapoios meta apo liga km. Kai oson afora thn aksiopistia pali sumfwna me reviews apo olo ton kosmo einai h kaluterh sunolika apo tis 3 akribes germanikes.
@guru αγαπητέ φίλε είμαστε μια ομάδα που υποστηρίζουμε μόνο τα οχήματα των σχιστομάτηδων (με εξαίρεση έναν που κάνει κέφι τα γαλλικά) και όλα τ' αλλά αυτοκίνητα τα βγάζουμε άχρηστα. Μπαίνουμε σε όλα τ' άρθρα που έχουν γερμανικό αυτοκίνητο και λέμε ότι μπαρούφα μας κατέβει στο κεαφαλι προσπαθώντας να κάνουμε πλύση εγκεφάλου σε όλους τους άλλους. Θες γιατί δεν έχουμε τα λεφτά να τα πάρουμε; Θες γιατί δεν μπορούμε να παραδεχτούμε την ανωτερότητα τους; Την τεχνολογική τους υπεροχή; Και όπως πολύ σωστά παρατήρησες όσα δεν φτάνει η αλεπού...
@guru,φίλε μου έχω γράψει τι αμάξι οδηγώ,και τα 2 προηγούμενα ήταν OPEL,και μίσος για τα γερμανικά δεν έχω,έχω μόνο για το συγκεκριμένο group που ξέρουμε όλος ο κόσμος πως έφτασε εδώ και τι πρακτικές χρησιμοποίησε για να φτάσουν τελικά να το μισούν σε όλον τον πλανήτη ουκ ολίγοι,ελπίζω να κατάλαβες.
Autotriti,το σχόλιο στο 16:15 δεν είανι δικό μου,στο 16:20 είναι δικό μου,μπορείς να δείς και από τις ip,εκτός και αν έχει μπεί άλλος μ ετο δικό μου όνομα ή το κάνετε εσείς.Σβήσυε το το σχόλιο στο 16:15 παρακαλώ πολύ.