2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση του Opel Astra με τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λτ. με απόδοση 150 ίππων και σας αναφέρουμε...
Δοκιμή: Opel Astra
48.959 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2017)
Ο νέος Ecotec κινητήρας των 1,4 λίτρων εφοδιάζει πλέον την κορυφαία έκδοση βενζίνης του Astra χαρίζοντάς του αυτό που έλειπε στο πεδίο των επιδόσεων.
Ουδέτερο παρά την αυξημένη του απόδοση παραμένει το Astra και σε αυτή την έκδοση, με την ανάρτηση αν και σφιχτή να προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Νέος κινητήρας 1,4 λτ. βενζίνης με 150 ίππους
- Καίει 7,6 λτ./100 χλμ.
- Tιμή από 20.500 ευρώ
Η γκάμα του νέου Opel Astra όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στηρίζεται αποκλειστικά στον πολύ καλό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 105 ίππων. Εκείνος είναι απόλυτα επαρκής όσον αφορά τις επιδόσεις, με βασικότερο χαρακτηριστικό του όμως, την εξαιρετικά χαμηλή του κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες). Πάνω σε αυτό το μηχανικό σύνολο στηρίχθηκε και ο νέος 1,4 λίτρων της Opel ο οποίος αντικαθιστά τον «παλαιάς κοπής» αντίστοιχου κυβισμού κινητήρα των 140 ίππων. Με 10 ίππους παραπάνω, πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και πιο οικονομικό προφίλ, αυτός ο κινητήρας έρχεται να διαμορφώσει την κορυφαία έκδοση του Astra στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του. Αισθητικά όπως είναι λογικό δεν αλλάζει το παραμικρό στην σχεδίαση του 5θυρου μοντέλου, παραμένοντας καλαίσθητο συνδυάζοντας αρμονικά την δυναμική εμφάνιση και την εκλεπτυσμένη αισθητική.
Η γκάμα του νέου Opel Astra όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στηρίζεται αποκλειστικά στον πολύ καλό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 105 ίππων. Εκείνος είναι απόλυτα επαρκής όσον αφορά τις επιδόσεις, με βασικότερο χαρακτηριστικό του όμως, την εξαιρετικά χαμηλή του κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες). Πάνω σε αυτό το μηχανικό σύνολο στηρίχθηκε και ο νέος 1,4 λίτρων της Opel ο οποίος αντικαθιστά τον «παλαιάς κοπής» αντίστοιχου κυβισμού κινητήρα των 140 ίππων. Με 10 ίππους παραπάνω, πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας και πιο οικονομικό προφίλ, αυτός ο κινητήρας έρχεται να διαμορφώσει την κορυφαία έκδοση του Astra στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του. Αισθητικά όπως είναι λογικό δεν αλλάζει το παραμικρό στην σχεδίαση του 5θυρου μοντέλου, παραμένοντας καλαίσθητο συνδυάζοντας αρμονικά την δυναμική εμφάνιση και την εκλεπτυσμένη αισθητική.
Πολύ καλύτερο γιατί δεν είναι golf.
@Right,έχεις απόλυτο δίκιο δεν θα γίνει golf,γιατί η OPEL δεν λαδώνει οργανισμούς,κυβερνήσεις,λέσχες αυτοκινήτων"δημοσιογράφους" με τζάμπα διακοπές πιώμα και φαγητό,εκδρομές για να την βγάζουν πρώτη.Αλλά στο USA όμως μαγκιές δεν περνάνε και οι σφαλιάρες και τα προστίματα πέφτουν σύννεφο,τουλάχιστον η OPEL είναι απείρως πιο καλύτερη και αξιόπιστη από την vw,και δεν λαδώνει τους πάντες και τα πάντα για να πετύχει τον σκοπό της.Τα παραθυράκια που σας πέφτουν τα φτιάξατε καθόλου;και ρωτάω το πιο απλό,για να μην μιλήσουμε για τα πιο πολύπλοκα.
καλο το astra αλλα golf δεν ειναι.Το golf ειναι εδω κ δεκαετιες ο αρχηγος της κατηγοριας,ολα τα αλλα επονται
@jimeta: an htan kalutero to astra 8a htan kai akribotero. Sta panta sth zwh oti plhrwneis pairneis. Gia tous rupous pou les oles oi etaireies to idio ekanan opws apodeixthke. Emena h oikogeneia mou exei agorasei 6 vw ta teleutaia 20 xronia kai ola exoun bgei super aksiopista kai poiotika. Kleineis thn porta kai niw8eis asfaleia. Ola auta pou grafoun merikoi gia para8ura ktlp einai ola paramu8ia. Osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria...
kalo einai alla golf den einai... Tipota den 8a ginei pote golf.