ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Bold & Pure σχεδίαση των Astra και Mokka απαιτεί ζωηρά χρώματα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Bold & Pure σχεδίαση των Astra και Mokka απαιτεί ζωηρά χρώματα.

Opel: Εργαζόταν επί 4 χρόνια στην εξέλιξη δύο νέων χρωμάτων

2.387 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2022)

Η Opel δημιούργησε από την αρχή δύο νέα χρώματα: μια σκούρα κίτρινη βαφή για το νέο Astra και μια πράσινη για το Mokka.

H Opel δημιούργησε δύο νέα εντυπωσιακά χρώματα για τα Astra και Mokka

Με τα νέα Opel Astra και Opel Mokka, ο Γερμανός κατασκευαστής εκτός από δύο άκρως μοντέρνα και trendy μοντέλα, έχει δημιουργήσει και δύο ζωηρά νέα χρώματα που μαγνητίζουν το βλέμμα: πράσινο για το Mokka και κίτρινο για το Astra.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

O τρόπος που γεννήθηκε το κίτρινο χρώμα του Astra

«Τα χρώματα που προορίζονται για τα αυτοκίνητα πρέπει όχι μόνο να ικανοποιούν τον πελάτη, αλλά και να ταιριάζουν με το μέγεθος και το σχήμα του αυτοκινήτου» εξηγεί η Nicole Heidt, Assistant Chief Designer στον τομέα Χρωμάτων και Ταπετσαριών.

Από την αρχή της εξέλιξης του νέου Astra, η ομάδα Marketing της Opel ενημέρωσε τους ανθρώπους του Design ότι ήθελε η έκτη γενιά του best-seller Astra να διατίθεται σε κίτρινο, που έχει μακρά παράδοση ως χρώμα της μάρκας. Όπως συνήθως συμβαίνει με ένα νέο χρώμα, η Nicole Heidt ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας με έρευνα των χρωματικών τάσεων. Σε συνδυασμό με τη δική της εμπειρία, άρχισε να σκέφτεται ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει μια νέα, σκουρότερη απόχρωση του κίτρινου για το νέο Astra. Στη συνέχεια, η Nicole πήγε τις ιδέες της στο βαφείο του τμήματος Design, όπου η ίδια δημιούργησε τη “συνταγή” για το νέο χρώμα.


Χρησιμοποιώντας ένα δοχείο 200 ml και λίγα γραμμάρια από διάφορα χρώματα αυτοκινήτων από έναν κορυφαίο προμηθευτή, ανέμιξε τα ‘συστατικά’ μέχρι το τελικό αποτέλεσμα να ταιριάξει στην ιδέα της.

Στη συνέχεια, η σχεδιάστρια ετοίμασε ένα κολάζ εικόνων και δείγματα χρωμάτων και  παρουσίασε το νέο χρώμα στους επικεφαλής του Design και στο Marketing. Αφού έλαβε την έγκρισή τους, η Nicole έφτιαξε στη συνέχεια δείγματα για τον προμηθευτή του χρώματος στο εργοστάσιο του Rüsselsheim, του οποίου το τελικό προϊόν έπρεπε να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με τη σχεδιαστική ιδέα και τα χρωματικά δείγματα για μαζική παραγωγή.

Η εξέλιξη νέων χρωμάτων διαρκεί έως 4 χρόνια

Η διαδικασία εξέλιξης ενός νέου χρώματος για ένα νέο μοντέλο μπορεί να διαρκέσει μέχρι τέσσερα χρόνια και, όταν ολοκληρωθεί, η νέα βαφή πρέπει να είναι διαθέσιμη για «ψεκασμό» από ρομπότ 12 μήνες πριν από την έναρξη παραγωγής. «Το κίτρινο που επιλέξαμε ως χρώμα λανσαρίσματος για το νέο Astra στο ξεκίνημα της διαδικασίας έχει αποδειχτεί ότι πέτυχε το στόχο του», δήλωσε η Nicole Heidt. «Υπάρχει έντονη ζήτηση για τέτοια χρώματα τώρα».

Για το Mokka, το αντισυμβατικό SUV που απευθύνεται σε πελάτες με πιο νεανικό προφίλ σε σχέση με το νέο Astra, η Opel θέλησε να δημιουργήσει ένα τολμηρό, σπορ νέο χρώμα. Η έρευνα της Nicole Heidt έδειξε ότι οι πράσινοι τόνοι είναι πολύ στη μόδα. «Επιπλέον, το πράσινο είναι το ιδανικό χρώμα για ένα ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων, όπως το Mokka-e» πρόσθεσε.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Audi