Opel Grandland diesel με 130 PS: Τι μας αρέσει & πού παίρνει βελτίωση;
Πλήρης αξιολόγηση των μετρήσεων του πετρελαιοκίνητου Opel Grandland με τα 130 άλογα στην έκδοση Tech & Design με τιμή 35.900 ευρώ. Πού ξεχώρισε και πού θα θέλαμε καλύτερα αποτελέσματα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης;
Πόσο καλό είναι το Opel Grandland με τα 130 άλογα στα 35.900 ευρώ;
Όταν το PSA Group συγχωνεύτηκε με την FCA και δημιουργήθηκε ο όμιλος Stellantis, η Opel μπήκε σε μια νέα εποχή, της οποίας η αφετηρία ήταν η παρουσίαση των νέων Astra, Corsa και Mokka. Ανεπηρέαστο όμως δεν έμεινε ούτε το Grandland, το οικογενειακό SUV των Γερμανών, το οποίο έλαβε μια γερή ανανέωση από τη γερμανική -με γαλλικό DNA πλέον- φίρμα, αλλάζοντας σημαντικά σε σχεδιασμό αλλά κρατώντας τους πετρελαιοκινητήρες στη φαρέτρα του, παρά το κλίμα που έχει δημιουργηθεί και καλεί προς την κατάργησή τους.
Το ανανεωμένο Opel Grandland με τον 1.500άρη BlueHDi των 130 ίππων έχει περάσει το γκαράζ του AutoΤρίτη και έχει υποβληθεί σε ενδελεχείς δοκιμές του Test Center. Έτσι, μας δίνεται η δυνατότητα στο θέμα αυτό να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία του Grandland στην εξοπλιστική έκδοση Tech & Design με αυτό το μοτέρ; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του και τι θα θέλαμε καλύτερο; (πάτησε εδώ & δες τιμές και εκδόσεις)
Μάρκα/Μοντέλο | Opel Grandland |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | 1.5 BlueHDi 130 PS |
Έκδοση Εξοπλισμού | Tech & Design |
Κιβώτιο | Αυτόματο (EAT8) |
Δυνατά σημεία | |
Φρένα από 100 χλμ./ώρα (μέτρα) | 36,8 |
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | Ναι |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 300 |
Αριθμός σχέσεων | 8 |
Κάμερα οπισθοπορείας | Ναι |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 4 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 |
Φώτα xenon / LED / Αλογόνου | LED |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1325 |
Αδύναμα σημεία | |
Σύστημα πλοήγησης (Navigation) | ΟΧΙ |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 12,2 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,4 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 11,5 |
Στο μέσο όρο της κατηγορίας | |
Ιπποδύναμη (PS) | 130 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,5 |
Θόρυβος στα 100 (db) | 65,1 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,4 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 514 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,9 |
Εγγύηση (χρόνια) | 5 |
Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 514 |
Infotainment - Οθόνη (ίντσες) | 10" |
Τιμή | 35.900 |
Τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία του Opel Grandland μέσα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Τα σημεία που μας αρέσουν στο Opel Grandland
Ξεκινώντας από τα δυνατά σημεία του Grandland, το C-SUV της Opel είχε καλά αποτελέσματα στις εξής μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center:
- Φρένα από 100 χλμ./ώρα (μέτρα): 36,8 μ.
- Μέγιστη ροπή (Nm): 300 Nm
- Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.): 4 λτ.
- Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 6,8 λτ.
- Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.): 1.325 χλμ.
Τα 4 σημεία που δέχονται βελτίωση
Με διαθέσιμο «αέρα» 12,2 εκ. για τα πόδια των πίσω επιβατών και 3,4 εκ για τα κεφάλια τους, το Opel Grandland θα μπορούσε να βελτιωθεί στην συγκεκριμένη παράμετρο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 11,5 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα κρίνεται μη ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Εξοπλιστικά, τώρα, θα θέλαμε να υπάρχει εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης. Η συγκεκριμένη παροχή περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της PHEV έκδοσης, ενώ στις θερμικές επιλογές κοστίζει έξτρα 797 ευρώ.
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Opel Grandland σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Opel Grandland |