4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις για το νέο Insignia Grand Sport με το μήκος να βρίσκεται πια μια ανάσα από τα 4,9 μέτρα.
Δοκιμή: Opel Insignia Grand Sport 1,6 με 136 PS
29.710 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2017)
H πρώτη πετρελαιοκίνητη έκδοση του Insignia Grand Sport έρχεται να μας δείξει πώς συνδυάζεται ένα τόσο μεγάλο αμάξωμα με το ντίζελ μοτέρ των 1,6 λίτρων και 136 ίππων.
What is new
- 1,6 diesel με 136 PS
- Καλές επιδόσεις
- Από 31.500 ευρώ
Στιλ μεσαίου, με ματιές προς τα… μεγάλα μοντέλα αφού το Insignia έχει σταθερά και μια λογική άτυπης ναυαρχίδας για την εταιρεία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει στη νέα γενιά του Insignia αλλά αυτό που έχει μείνει στην ίδια λογική είναι οι γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις με το μήκος να βρίσκεται πια μια ανάσα από τα 4,9 μέτρα. Στιλ μεσαίου, αλλά παραδοσιακά με ματιές προς τα… μεγάλα λοιπόν για τη νέα μπερλίνα της Opel αφού το Insignia έχει σταθερά και μια λογική άτυπης ναυαρχίδας για την εταιρεία, ελλείψει μεγαλύτερου οχήματος - μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον, διότι ακούγεται ότι υπάρχει πλάνο και για εκείνο το κομμάτι της αγοράς. Στην γκάμα των ντίζελ διατίθεται λοιπόν ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος με 170 ίππους φαντάζει «στα χαρτιά» ως πιο ταιριαστός προς το φορμάτ του Insignia. Yπάρχει όμως και ο 1.600άρης με 110 και 136 ίππους με τη δεύτερη εκδοχή να μας συστήνεται εδώ.Η τιμή ξεκινά από 31.500 ευρώ με τον πολύ καλό εξοπλισμό που εξασφαλίζει το επίπεδο Edition, την ώρα που ο δίλιτρος (με τετρακίνηση κι ένα σκαλί ψηλότερο εξοπλισμό βέβαια) ξεκινά από 42.624 ευρώ. Αντίστοιχα, το μικρό «1600άρι» μοτέρ με 110 ίππους, ξεκινά από 25.750 ευρώ αφήνοντας την έκδοση των 136 με καλές τιμολογιακές αποστάσεις τόσο προς τα κάτω όσο και προς τα πάνω. Κι αυτό ισχύει και για την ιπποδύναμη η οποία φέρνει το εν λόγω Insignia σε ένα σημείο που δεν έχει αντίπαλο καθώς οι βασικότεροι «εχθροί» του, είτε έχουν έκδοση προς τους 120 ίππους ή προς τους 150 και πάνω. Μεγάλο αμάξωμα, στοχευμένη απόδοση και καλό χρηματοοικονομικό πακέτο λοιπόν: σίγουρα μια Grand αρχή για το πετρελαιοκίνητο Opel. Ας δούμε τη συνέχεια.
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ. Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;