Η μάρκα πούλησε περίπου 300.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη το 1ο τρίμηνο, κάτι που υποδηλώνει αύξηση σχεδόν 24.000 οχημάτων ή 8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2015.
Opel: Το καλύτερο ξεκίνημα
2.013 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2016)
Σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις της γερμανικής μάρκας, τα πηγαίνει πολύ καλά στο πρώτο τρίμηνο του 2016. Έσπασε το φράγμα των 300.000 αυτοκινήτων για πρώτη φορά μέσα σε μια πενταετία.
Καλό ξεκίνημα για τη νέα χρονιά για την Opel. Η μάρκα πούλησε περίπου 303.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη το 1ο τρίμηνο, αύξηση σχεδόν 24.000 οχημάτων ή 8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2015. Η Opel κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 300.000 νέων οχημάτων, για πρώτη φορά μέσα σε μία πενταετία.
Η μάρκα ξεπέρασε το σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς, που περιορίστηκε σε αύξηση 5% από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 6%. Επομένως, η εταιρία κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς 1ου τριμήνου τα τελευταία πέντε χρόνια. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν σε 17 αγορές, και το μερίδιό της αντίστοιχα σε 15 αγορές.
Το νέο Opel Astra υπήρξε βασικός συντελεστής της πρόσφατης επιτυχίας της Opel. Η πεντάθυρη έκδοση του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2016 έκανε 37.000 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, αύξηση περίπου 40% συγκριτικά με τον προκάτοχό του πέρσι. Η Opel έχει ήδη λάβει περίπου 150.000 παραγγελίες για το νέο Astra σε όλη την Ευρώπη. Το Sports Tourer θα γιορτάσει το ντεμπούτο του στο Γερμανικό δίκτυο διανομέων το Σάββατο 9 Απριλίου με τη Γερμανική αγορά να εξακολουθεί να έχει μία καλή παράδοση στα station wagon.
«Το Mokka X θα συμβάλλει στην άνοδο αργότερα μέσα στη χρονιά. Βρισκόμαστε στη σωστή πορεία για να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις μας μέσα στο 2016,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group.
Στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του έτους, η Opel βελτίωσε ελαφρώς το μερίδιο της στις πωλήσεις προς ιδιώτες στο 9,3%.