Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο Mike Flewitt.

«Όχι σε SUV και ηλεκτρικά - Αναγκαστικά τα υβριδικά»

22.147 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

Όχι στα SUV/Crossover και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λέει η McLaren δια στόματος του επικεφαλής της, Mike Flewitt, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως η μάρκα θα κατασκευάσει υβριδικά μοντέλα, όχι επειδή το θέλει, αλλά επειδή την αναγκάζουν!

Τα SUV πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου, επιβεβαιώνοντας πως πρόκειται για το δημοφιλέστερο τμήμα στο χώρο του αυτοκίνητου. Μάλιστα από τη στιγμή που μάρκες όπως η Ferrari βρίσκονται κοντά στο να λανσάρουν το δικό τους αντίστοιχο μοντέλο, επιβεβαιώνεται με ένα ακόμα τρόπο η δημοφιλία του συγκεκριμένου τύπου αυτοκινήτων. Από την άλλη το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά όπου οι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων, έχουν οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία στην υιοθέτηση και την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και κυρίως των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.  
 
Η μόνη ίσως μάρκα που παραμένει αντίθετη και με τις δύο αυτές περιπτώσεις είναι η McLaren. Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλός της, Mike Flewitt φαίνεται πως έχει ξεκάθαρη θέση για το μέλλον της μάρκας και η στρατηγική που ακολουθείται δεν περιλαμβάνει crossover, σε πλήρη αντίθεση με ανταγωνιστές όπως οι Aston Martin, Ferrari, Lamborghini και άλλοι, αλλά ούτε και αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
 
«Έχουμε μείνει στην ιδέα της παραγωγής supercars. Πολλοί είναι αυτοί που με ρωτούν αν θα κατασκευάσουμε ένα SUV ή αν θα κατασκευάσουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η απάντηση είναι όχι και στις δύο περιπτώσεις. Είναι πολύ νωρίς για να επεκτείνουμε τη μάρκα σε άλλους τομείς και να προσπαθούμε να προσφέρουμε αξιοπιστία ενός προϊόντος που σαφώς δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία μας», ήταν τα λόγια του Flewitt μιλώντας σε ξένα Μέσα.
 
Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία θα δημιουργήσει η βρετανική φίρμα, αλλά όπως φάνηκε και αυτό θα το κάνει αναγκαστικά... «Θέλω να είμαι ειλικρινής και να πω ότι υβριδοποιούμε αυτοκίνητα μόνο για να συμμορφωθούμε με την περιβαλλοντική νομοθεσία. Μετά το 2022-23, δεν βλέπω να κυκλοφορούμε μη υβριδικά αυτοκίνητα», κατέληξε.

Toyota
Skoda