Παρόλο ότι πολλοί από τους ανταγωνιστές της ιταλικής μάρκας για να βελτιώσουν τις επιδόσεις των μοντέλων τους αλλά και να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα τους ρύπους επιλέγουν τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, η ιταλική φίρμα δια στόματος του τεχνικού διευθυντή της Maurizio Reggiani, τόνισε πως θα παραμείνει πιστή στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες για τα επόμενα supercar, ωστόσο θα λάβει κατά νου και την απαραίτητη μείωση των ρύπων.
«Κάθε αυτοκίνητο έχει μία αποστολή και με βάση αυτή την αποστολή πρέπει να επιλέξουμε τη σωστή μηχανή» τόνισε αρχικά και συνέχισε αναφορικά με την Urus «η απόφαση ήταν turbo, αλλά θα συνεχίσουμε να επιλέγουμε ατμοσφαιρικούς κινητήρες για τα σπορ μοντέλα μας. Στο μέλλον, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Είμαι πεπεισμένος ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα μπορεί να είναι η σωστή απάντηση», κατέληξε.
Λαμβάνοντας υπ όψιν μας τις δηλώσεις του Maurizio Reggiani δεν αποκλείεται η επόμενη Huracán που αναμένεται το 2022 να τροφοδοτείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα, ενώ δεν αποκλείεται «ηλεκτρισμένη» να είναι και η νέα Aventador, η αποκάλυψη της οποίας θα προηγηθεί, έχοντας ωστόσο ένα V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Τέλος να θυμίσουμε πως όπως έχει γίνει γνωστό η Lamborghini συνεργάζεται ήδη με το γνωστό πανεπιστήμιο MIT στη Βοστώνη για να αναπτύξει ένα αμάξωμα από ίνες άνθρακα το οποίο θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλο όγκο μπαταριών προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ηλεκτρική ενέργεια. Μάλιστα αυτή η προσπάθεια μετουσιώθηκε στην Terzo Millennio που μπορείτε να θυμηθείτε εδώ.