- Μειώνει το βάρος, βελτιώνει την αεροδυναμική.
- Τεράστια αεροτομή πίσω και διπλό αεροδυναμικό χείλος μπροστά.
- Αποκάλυψη για το εσωτερικό της Mustang GTD.
Μειώνει το βάρος, βελτιώνει την αεροδυναμική
Ένα νέο προαιρετικό κιτ αμαξώματος για την Mustang GTD, δηλαδή την πιο ισχυρή έκδοση της Mustang, παρουσίασε η Ford. H Mustang GTD αποτελεί ουσιαστικά την νόμιμη για χρήση στο δρόμο εκδοχή της αγωνιστικής Mustang GT3. Στο πλαίσιο λοιπόν του 24ωρου αγώνα του Le Mans, όπου βρίσκεται το μοντέλο, η μάρκα αποκάλυψε το Performance pack, οι αναβαθμίσεις του οποίου επικεντρώνονται στη μείωση του βάρους και την αεροδυναμική.
Τεράστια αεροτομή και διπλό αεροδυναμικό χείλος μπροστά
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, στο μπροστινό μέρος το πακέτο προσθέτει δύο μεγάλα αεροδυναμικά χείλη και ένα σπλίτερ, ενώ πίσω τοποθετείται μια τεράστια αεροτομή. Στο πλάι και συγκεκριμένα στα μπροστινά φτερά υπάρχουν αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ διαθέσιμες είναι και ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών. Η Ford σημειώνει πως διαθέσιμο είναι και ένα νέο χρώμα που ονομάζεται Chroma Flame. Η Ford δεν αναφέρει πολλά περισσότερα για το πακέτο, ενώ δεν ανακοινώνει ούτε το κόστος απόκτησης. Επισημαίνει, ωστόσο πως το πακέτο θα είναι το κλειδί για την GTD προκειμένου να κάνει έναν γύρο κάτω των επτά λεπτών στο Nurburgring.
Η Ford θα προσφέρει επίσης την Mustang GTD και ως Carbon Series, όπου το ανθρακονημάτινο καπό, η οροφή και τα μαρσπιέ μένουν άβαφα. Στην ειδική έκδοση Carbon Series, τόσο οι ζάντες αλουμινίου, όσο και οι μαγνησίου λαμβάνουν φινίρισμα Magnetite, ενώ το μοντέλο μπορεί να συνδυαστεί με ένα από τα έξι τυπικά εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του προαναφερθέντος Chroma Flame.
Αποκάλυψη για το εσωτερικό της Mustang GTD
Εκτός από τα νέα χαρακτηριστικά που μπορούν να υπάρξουν στην Mustang GTD, η Ford προχώρησε παράλληλα και στην αποκάλυψη του εσωτερικού, κάτι που δεν είχε πραγματοποιηθεί στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Παρατηρούμε λοιπόν πως στο εσωτερικό της Mustang GTD δεσπόζουν δύο οθόνες 13,2 ιντσών και 12,4 ιντσών, ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη του infotainment. H GTD διαθέτει στάνταρ καθίσματα Recaro, ειδικά γραφικά για τις οθόνες, χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων από τιτάνιο και δύο νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα. To ένα ενεργοποιεί τις διάφορες εφαρμογές της GTD που αφορούν την πίστα, ενώ το άλλο ενεργοποιεί τη λειτουργία ανύψωσης του μπροστινού άξονα. Επιπλέον η GTD εξοπλίζεται και με ένα ειδικό τιμόνι.
Σε περιορισμένη παραγωγή
Να θυμίσουμε πως η ισχυρότερη Mustang που φτιάχτηκε ποτέ, κρύβει κάτω από το καπό της έναν υπερτροφοδοτούμενο με κομπρέσορα V8 κινητήρα 5,2 λίτρων, με την απόδοσή του να ξεπερνά τους 800 ίππους.
Η Ford δεν έχει γνωστοποιήσει πόσες μονάδες της Mustang GTD θα κατασκευάσει, αλλά ο αριθμός δεν πρέπει να ξεπερνά τα 1.500 αυτοκίνητα.