Μάχη στη βάση της γκάμας των Fiat, Toyota και VW, ανάμεσα στις βασικές εκδόσεις των λιλιπούτειων μοντέλων τους.
Panda vs Aygo vs up!
29.895 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)
Μπορεί να αποτελούν βασικές εκδόσεις όσον αφορά στον εξοπλισμό ή την ιπποδύναμη του κινητήρα, ωστόσο τα καταφέρνουν περίφημα μέσα στην πόλη σε βαθμό που να κυριαρχούν σε αυτή. Παρακάτω συγκρίνουμε τρία από τα πιο δημοφιλή μίνι της αγοράς, το Fiat Panda, το Toyota Aygo και το VW up!
Toyota Aygo 1,0 5d
+ Κινητήρας, κατανάλωση, ευχρηστία εσωτερικού
- Χώροι επιβατών, ρεπρίζ
Fiat Panda 1,2
+ Καλή περιφερειακή ορατότητα, ευκολία παρκαρίσματος
- Κατανάλωση υπό πίεση, CO2
VW up! 60PS 5d
+ Χώροι, άνεση, ποιότητα κατασκευής, φρένα
- Ρεπρίζ, επιδόσεις
Η 3η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ελληνική αγορά είναι αυτή των μίνι μοντέλων. Ο κόσμος τα έχει λατρέψει για την ευελιξία τους στις αστικές συνθήκες κίνησης, τη φρεσκάδα της σχεδίασής τους, την οικονομία που προσφέρουν και το έξυπνο πακετάρισμα που επιτρέπει μεγάλες ανέσεις στο εσωτερικό τους, αναλογικά με τις σουλουπωμένες εξωτερικές τους διαστάσεις. Τα δικά μας μίνι στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι τρία οποιαδήποτε μοντέλα, αλλά τρία από τα δημοφιλέστερα στην κατηγορία. Από τη μία το Fiat Panda με τον «βασικό» κινητήρα του 1,2 λίτρου, έπειτα το Toyota Aygo με τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα και στο ίδιο μήκος κύματος το VW up! με ένα επίσης 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κυβικών στην μικρή έκδοση των 60 ίππων (βγαίνει και με 75 PS). Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά.
Εμφάνιση: Χαριτωμένα αμαξώματα, λιλιπούτειες διαστάσεις
Λόγω των μικρών τους διαστάσεων (όλα τους φλερτάρουν με τα 3,5 μέτρα μήκους) η σχεδίαση έπρεπε να είναι προσεκτική και ενδιαφέρουσα. Το Fiat έχει ακολουθήσει το τετραγωνισμένο μοτίβο, που είναι εμφανές παντού, από τα φώτα και τις ζάντες, μέχρι τα φινιστρίνια στα πίσω παράθυρα και τους θόλους των τροχών. Στο up! η εμφάνιση ενσωματώνει τη σοβαρή σχεδίαση των μοντέλων VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό. Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα, ενώ το Aygo, τέλος, ξεχωρίζει με το Χ στην μάσκα και τις έντονες γραμμές στο πλάι.
Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο. Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη. Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!
Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.
Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.