ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πανδαιμόνιο με Fiat Panda 4x4 δια χειρός M-Sport (+video)
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πανδαιμόνιο με Fiat Panda 4x4 δια χειρός M-Sport (+video)

5.200 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2021)

Η M-Sport, εταιρεία που τρέχει με την Ford στο WRC, κατασκεύασε ένα πολεμικό Panda 4x4 έχοντας ως βάση ένα Fiesta R5 Mk1. Θεαματικό αποτέλεσμα με φαρδύτερο κατά 36 πόντους αμάξωμα και 300 ίππους!

Μοναδικό Panda 4x4 έτοιμο για rally

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Fiat Panda 4x4 ήταν μία από τις πιο value for money επιλογές για όσους ήθελαν ένα μικρό σε διαστάσεις, σκληροτράχηλο τετρακίνητο αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταπεξέλθει σε απαιτητικά τερέν. Ωστόσο, η M-Sport, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει καταπιαστεί με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) στο πλευρό της Ford δημιουργώντας τα Fiesta WRC και Puma Rally1, σκέφτηκε κάπως πιο έξω από τα όρια και κατασκεύασε ένα αγωνιστικό «όπλο» βασισμένο στο ιταλικό τετρακίνητο μικρό, ως ειδική παραγγελία για πελάτη της.

Με 300 άλογα & εμφάνιση Group B

Οι μηχανικοί της M-Sport πήραν ως βάση ένα πρώτης γενιάς Ford Fiesta R5 και φάρδυναν το αμάξωμα του Panda 4x4 κατά 360 χλστ. προκειμένου να ταιριάξει το πλαίσιο του Fiesta. Έπειτα, η καμπίνα ενισχύθηκε με roll cage εγκεκριμένο από την FIA, αγωνιστικά bucket καθίσματα με ζώνες 6 σημείων και όλα τα περιττά στοιχεία απομακρύνθηκαν προκειμένου να γίνει όσο το δυνατόν ελαφρύτερο. Το ταμπλό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο και περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα όργανα για την εποπτεία του μηχανικού συνόλου. Μιλώντας για το τελευταίο, κάτω από το καπό του ιταλικού μικρού εδράζεται πλέον ένας turbo κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων της Ford με ονομαστική ισχύ περίπου 300 άλογα και 450 Nm ροπής, ενώ για την μετάδοση της κίνησης έχει επιστρατευθεί ένα σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων της Sadev που συνεργάζεται με ειδικά για την περίσταση σχεδιασμένα διαφορικά.

Αισθητικά, το Panda φαίνεται να έχει πάρει... αναβολικά με το μυώδες bodykit να τραβά τα βλέμματα θυμίζοντας κάτι από αγωνιστικά της κλάσης Group B του παρελθόντος, λόγω των πολλών τετραγωνισμένων εξογκομάτων στους θόλους και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL