Υπεύθυνη για αυτή την κατασκευή είναι μία ομάδα 19 φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Clemson στη Νότια Καρολίνα, η οποία πριν από δύο χρόνια πήρε στα χέρια της ένα συμβατικό Civic και έθεσε δύο βασικούς στόχους. Να κατασκευαστεί ένα όχημα που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων.
Έτσι φτάσαμε στο τελικό όχημα που ονομάζεται Deep Orange 9, το οποίο και δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της Honda που στήριξε οικονομικά αυτή την προσπάθεια.
Για να επιτύχουν τους στόχους τους, οι σπουδαστές επέλεξαν έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0-λίτρων με κομπρέσορα, ο οποίος στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας που προσφέρει 400 ίππους συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που παράγει 200 ίππους, ισχύς η οποία διοχετεύεται στους μπροστά τροχούς. Έτσι το ιαπωνικό μοντέλο είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα, ενώ κατά τη διάρκεια της πέδησης η μπαταρία επωφελείται από ένα σύστημα παραμένοντας φορτισμένη.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι κατασκευαστές του έργου, η εφαρμογή ενός υβριδικού κινητήρα σημαίνει επίσης ότι η κατανάλωση καυσίμου μειώθηκε κατά 30%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το Civic έχει λάβει ένα νέο σύστημα ανάρτησης.
Τέλος και στο εξωτερικό μέρος έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές σε σχέση με το συμβατικό Honda Civic, προεξέχουσας της μεγάλης αεροτομής αλλά και των μεγαλύτερων αεραγωγών.