Ακόμα και αν δεν προδιαθέτει για σπορ ρυθμούς κίνησης, η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το Peugeot e-208 είναι πολύ καλή τόσο από το τιμόνι όσο και την ανάρτηση.
Βασισμένα σε σαφώς πιο σφιχτά set-up των αναρτήσεων σε σχέση με τις συμβατικές τους εκδόσεις, αμφότερα τα μοντέλα μπορεί να υπολείπονται σε άνεση, ωστόσο συνεχίζουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το επιπλέον βάρος λόγω της ηλεκτρικής τους φύσης. Ακόμα και αν δεν προδιαθέτουν για σπορ ρυθμούς κίνησης, η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή τόσο από το τιμόνι όσο και την ανάρτηση. Παράλληλα, η ησυχία από την ηλεκτρική λειτουργία τους και η υψηλή ποιότητα κύλισης σε καλό τουλάχιστον οδόστρωμα, συμπληρώνουν την ισορροπημένη τους οδηγική εικόνα με σύμμαχο πάντα το άμεσο ESP το οποίο καταπολεμά τις τάσεις για πιο… ανοιχτές «τροχιές». Η βελτιωμένη αυτονομία έχει μειώσει και το σχετικό άγχος, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν και αισθητά πιο δυνατό φρενάρισμα πανικού από τα 100 χλμ./ώρα. Φυσικά το e-2008 διατηρεί το πλεονέκτημα της αυξημένης απόστασης από το έδαφος για να αντιμετωπίζει με άνεση τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.
Όπως και στο e-208, η ησυχία από την ηλεκτρική λειτουργία και η υψηλή ποιότητα κύλισης σε καλό τουλάχιστον οδόστρωμα, συμπληρώνουν την ισορροπημένη οδηγική εικόνα του ανανεωμένου Peugeot e-2008.