Εσωτερικό & σχεδίαση
Premium προσέγγιση, μοντέρνα σχεδίαση και digital διάκοσμος για τα εσωτερικά των ανανεωμένων Peugeot e-208 και e-2008. Αμφότερα ακολουθούν τη φιλοσοφία i-cockpit με το e-2008 να έχει φυσικά υψηλότερη θέση οδήγησης. Η oθόνη αφής είναι πλέον στάνταρ 10 ιντσών, ενώ στις εκδόσεις GT, όπως στο e-208 της δοκιμής (φωτό) είναι υψηλής ευκρίνειας
Στα πλαίσια της καθιερωμένης ανανέωσης κάθε μοντέλου στο μέσο της εμπορικής του καριέρας, η Peugeot αναβάθμισε τόσο το 208, όσο και την SUV εκδοχή του, το 2008. Φυσικά, η γαλλική φίρμα που πλέον έχει ξεκάθαρα μια premium στόχευση δεν θα μπορούσε να αφήσει χωρίς… βελτιωτικές ενέσεις και τις ηλεκτρικές εκδόσεις των δύο best seller μοντέλων της.
Το καλό όμως είναι πως η Peugeot φρόντισε η αναβάθμιση των δύο αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων να μην είναι… επιφανειακή, αλλά ουσιαστική με την επιλογή ενός νέου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία, με την τελευταία σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος να εξασφαλίζει αισθητά μεγαλύτερη αυτονομία με μία φόρτιση, όπως θα δούμε αναλυτικά παρακάτω αναλύοντας τα στοιχεία των μετρήσεων που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί στο χώρο των Μέσων Αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Τα φωτεινά «νύχια» κάνουν τη διαφορά
Χωρίς αμφιβολία, τόσο το 208, όσο και το 2008 είναι δύο από τα πιο ελκυστικά μοντέλα στις κατηγορίες τους, ωστόσο η Peugeot φρόντισε να τα κάνει ακόμα πιο κομψά. Ειδικά στο μπροστινό μέρος είναι ακόμα πιο αιχμηρά, όπου πλέον στις άκρες του προφυλακτήρα υπάρχουν 3 κάθετες νυχιές, έχει μπει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι στην μάσκα, ενώ και το μοτίβο αυτής μαζί με τα φώτα είναι αλλαγμένα. Πίσω, οι τρεις νυχιές που βρισκόντουσαν μέσα στα φώτα συνεχίζουν να υπάρχουν, αλλά πλέον είναι τοποθετημένες οριζόντια και όχι κάθετα. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει περίπτωση να τα δεις και να μην καταλάβεις πως πρόκειται για τις φρεσκαρισμένες εκδόσεις.Αλλαγές υπάρχουν και στο digital περιβάλλον του εσωτερικού των δύο μοντέλων, που συνεχίζουν φυσικά να «πατούν» στην i-Cockpit σχεδίαση με την premium προσέγγιση σε υλικά και φινίρισμα, αλλά και το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι. Αυτό συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (στις πιο λουσάτες εκδόσεις, όπως στα μοντέλα δοκιμής) τοποθετημένο στην κορυφή του ταμπλό, ωστόσο κάποια αναστήματα θα δουν πως μέρος του εξακολουθεί να κρύβεται από το τιμόνι. Από την άλλη, η κεντρική οθόνη αφής για τον έλεγχο των συστημάτων είναι 10 ιντσών από τη βασική έκδοση διαθέτοντας βελτιωμένη ευκρίνεια και καλύτερο interface .
Έπειτα, χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι με το e-2008 να προσφέρει φυσικά περισσότερη άνεση στους πίσω επιβάτες, αλλά και αισθητά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (434 λτ. έναντι μόλις 265 λτ. του e-208).
Τα πιο σπουδαία όμως νέα για τα ανανεωμένα Peugeot e-208 και e-2008 αφορούν στο νέο ισχυρότερο και αποδοτικότερο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ωστόσο παρατηρούμε αισθητή αύξηση στην τιμή τους: Το φρεσκαρισμένο Peugeot e-208 είναι διαθέσιμο από την έκδοση Active και 36.200 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση) με υποδοχή φόρτισης 7,4 kW (37.800 ευρώ με υποδοχή 11 kW), ενώ το e-2008 με στάνταρ υποδοχή φόρτισης 11 kW στην έκδοση Active επίσης κοστίζει 42.000 ευρώ (χωρίς κρατική επιδότηση).
Σελίδα 1 | Παράλληλη δοκιμή: Ανανεωμένα Peugeot e-208 & e-2008 |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & σχεδίαση |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Προσπερνούν πιο γρήγορα και πάνε μακρύτερα |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Παραμένουν οδηγικά ισορροπημένα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |