Κάνει καλά η τροχαία και κάνει τα στραβά τα μάτια στα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα γύρω από τους σταθμούς του μετρό; Ή μήπως πρέπει να αρχίσει να κόβει κλίσεις και να μαζεύει πινακίδες για να βρουν την ησυχία τους οι κάτοικοι;
Και εντωμεταξύ τα πάρκινγκ του μετρό παραμένουν άδεια. ¶δεια γιατί το κόμιστρο έχει φτάσει μέχρι και τα έξι ευρώ τη μέρα, με αποτέλεσμα να αποτελεί σημαντικό μέρος του μεροκάματου ενός εργαζομένου που αφήνει το αυτοκίνητό του να πάρει το μετρό για τη δουλειά. Γιατί έξι το πάρκινγκ και 3 το πήγαιν-έλα, πάει το δεκάρικο, και για πολλούς αυτό το δεκάρικο είναι μπορεί και ένα τρίτο του μεροκάματου.
Και έτσι τα πάρκινγκ μένουν άδεια, και οι οδηγοί ψάχνουν στους γύρω δρόμους που ασφυκτιούν ήδη από τα αυτοκίνητα των κατοίκων που δεν χωράνε στις πιλοτές. Και έτσι δημιουργείται χάος. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε πεζοδρόμια, ανεβασμένα σε γωνίες, πάνω σε φανάρια, διαβάσεις, ράμπες αναπήρων. Χαμός. Ολόκληρες περιοχές μοιάζουν σα να πέρασε τυφώνας και να σκόρπισε τα αυτοκίνητα από άκρη σε άκρη. Και για τους κατοίκους το να παρκάρουν κοντά στο σπίτι τους γίνεται αδύνατο. ¶ντε να κουβαλήσεις ψώνια, παιδιά, καροτσάκια ή ότι άλλο και να έχεις παρκάρει τρία τετράγωνα μακριά γιατί μπροστά στο σπίτι σου έχει γεμίσει με παρκαρισμένα για το μετρό.
Η τροχαία έχει πάρει σήμα να μην κόβει κλίσεις και να κάνει τα στραβά τα μάτια, γιατί ο κόσμος θα επαναστατήσει, όμως οι κάτοικοι υποφέρουν και η ποιότητας ζωής τους υποβαθμίζεται μέρα με τη μέρα. Γιατί όμως να την πληρώσουν αυτοί;
Είναι το άναρχο παρκάρισμα η λύση στο πρόβλημα; Και τι φταίνε οι κάτοικοι; Κάνει καλά η τροχαία που κάνει τα στραβά τα μάτια; Και ποια είναι η λύση; Ακόμη και αν τα πάρκινγκ του μετρό γίνουν τσάμπα, πάλι δεν χωράνε τα αυτοκίνητα. Μήπως η λύση είναι πιο σύνθετη και περιλαμβάνει δρομολόγια δημοτικών λεωφορείων που να διευκολύνουν την πρόσβαση στο μετρό χωρίς αυτοκίνητο;
Τι λέτε; Εσείς υποφέρετε από το κόστος στάθμευσης στο μετρό; Ή υποφέρετε από αυτούς που παρκάρουν στο σπίτι σας για αν πάρουν το μετρό;
Σχετικά με τη μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που προέρχεται από τις μετακινήσεις προς και από τις εργασίες των πολιτών, το κράτος θα μπορούσε να δίνει κίνητρα όπου αυτό είναι δυνατό, ώστε οι εργαζόμενοι να εργάζονται όσο το δυνατό πιο κοντά στις κατοικίες τους. Ιδιαίτερα όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι, αυτό θα ήταν πολύ εύκολο αν οι μεταθέσεις τους γίνονταν με κριτήριο την απόσταση από την κατοικία του καθενός. Γιατί ας πούμε ένας καθηγητής γυμνασίου που μένει στην Κηφισιά, να εργάζεται σε σχολείο στον Πειραιά, ενώ κάποιος άλλος που κατοικεί στην Σαλαμίνα να εργάζεται στην Πεντέλη; Γιατί να μην τοποθετείται ο κάτοικος της Κηφισιάς στο σχολείο της Πεντέλης και ο κάτοικος της Σαλαμίνας στον Πειραιά; Αν γινόταν αυτό που προτείνω σε όλο το δημόσιο τομέα, στα νοσοκομεία, στα υπουργεία κ.λ.π. πόσες μετακινήσεις δεν θα είχαν μειωθεί;
Αμα είναι να πληρώνεις και να πληρώνεις προκειμένου να μετακινηθείς, παίρνεις ένα παπί, η, ένα scooter με 2Κ και ξεμπερδεύεις! Κάπως έτσι πήξαμε στα δίκυκλα, έναν ακόμα πονοκέφαλο για τους νομοταγείς οδηγούς
Σχετικά με τη μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που προέρχεται από τις μετακινήσεις προς και από τις εργασίες των πολιτών, το κράτος θα μπορούσε να δίνει κίνητρα όπου αυτό είναι δυνατό, ώστε οι εργαζόμενοι να εργάζονται όσο το δυνατό πιο κοντά στις κατοικίες τους. Ιδιαίτερα όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι, αυτό θα ήταν πολύ εύκολο αν οι μεταθέσεις τους γίνονταν με κριτήριο την απόσταση από την κατοικία του καθενός. Γιατί ας πούμε ένας καθηγητής γυμνασίου που μένει στην Κηφισιά, να εργάζεται σε σχολείο στον Πειραιά, ενώ κάποιος άλλος που κατοικεί στην Σαλαμίνα να εργάζεται στην Πεντέλη; Γιατί να μην τοποθετείται ο κάτοικος της Κηφισιάς στο σχολείο της Πεντέλης και ο κάτοικος της Σαλαμίνας στον Πειραιά; Αν γινόταν αυτό που προτείνω σε όλο το δημόσιο τομέα, στα νοσοκομεία, στα υπουργεία κ.λ.π. πόσες μετακινήσεις δεν θα είχαν μειωθεί;
Αμα είναι να πληρώνεις και να πληρώνεις προκειμένου να μετακινηθείς, παίρνεις ένα παπί, η, ένα scooter με 2Κ και ξεμπερδεύεις! Κάπως έτσι πήξαμε στα δίκυκλα, έναν ακόμα πονοκέφαλο για τους νομοταγείς οδηγούς