Η τελευταία χρονικά εταιρεία στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που άλλαξε την εμφάνισή του σήματός της έγινε η Porsche. Εκ πρώτης όψεως είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές οι αλλαγές, αφού οι σχεδιαστικές αναθεωρήσεις είναι εξαιρετικά διακριτικές, ωστόσο η γερμανική φίρμα υπογραμμίζει πως χρειάστηκαν μίνιμουμ τρία χρόνια για να οριστικοποιηθεί η τελική μορφή του ανανεωμένου λογότυπου.
Η Porsche θέλοντας παράλληλα να κάνει μία σύντομη αναδρομή στο σήμα της, δημοσίευσε εικόνες που το αντιπαραβάλλει με το πρώτο λογότυπο, το 1952 πριν τροποποιηθεί το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008. Όσο για το τι έχει αλλάξει, υπάρχει τώρα μια έντονη κυψελοειδής εμφάνιση στα κόκκινα τμήματα, ενώ λίγο πιο λαμπερό-καθαρό έχει γίνει το υπόλοιπο μεταλλικό φινίρισμα, δίνοντας του μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση.
Ετοιμάζεται για τα 75α γενέθλιά της η Porsche
Το αναθεωρημένο λογότυπο έρχεται λίγες ημέρες πριν από την ειδική εκδήλωση της Porsche που είναι αφιερωμένη στην 75η επέτειο του πρώτου εγκεκριμένου αυτοκινήτου της, της 356 «No.1» Roadster, στις 8 Ιουνίου 1948. Το νέο σήμα θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα οχήματα που θα παραχθούν από τα τέλη του 2023.
Ο Franz Xaver Reimspieß ο «μπαμπάς» του λογότυπου
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως το αρχικό λογότυπο της Porsche, το 1952, σχεδιάστηκε από τον Franz Xaver Reimspieß, ο οποίος πιστεύεται ότι σχεδίασε το λογότυπο της Volkswagen επίσης το 1936. Η Porsche κατασκεύαζε αυτοκίνητα από το 1948, αλλά μόλις μετά από τέσσερα χρόνια εμφανίστηκε για πρώτη φορά το έμβλημά της.