Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ferrari διέρρευσε και παρουσιάζει την πατέντα ενός νέου ηλεκτροκίνητου σπορ αυτοκινήτου με λεπτές μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα και ένα μεγαλύτερο πακέτο στο πίσω μέρος.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στις Ηνωμένες Πολιτείες και δείχνει την ιδέα της Ferrari για ένα πλαίσιο που μπορεί να υποστηρίξει υβριδικά ή ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα. Η πατέντα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποκαλύπτει ένα σχέδιο για χρήση πολλαπλών μπαταριών, χωρίς ωστόσο να διαταραχθεί η ακαμψία του πλαισίου, αφού προβλέπεται πως οι μπαταρίες θα «κουμπώσουν» μεταξύ τους σχηματίζοντας μία ενσωματωμένη δομή που αποτελεί το πάτωμα του οχήματος.
Η διάταξη της μπαταρίας είναι πιο εύκολα κατανοητή στις εικόνες της πατέντας. Στα διαγράμματα, το BT1 αναφέρεται στο πρώτο πακέτο και το BT2 είναι το δεύτερο. Η πρώτη μπαταρία βρίσκεται κάτω από την καμπίνα επιβατών. Είναι φαρδιά αλλά έχει πολύ μικρό ύψος για να κάνει χώρο για τους επιβάτες. Πίσω από τους επιβάτες βρίσκεται το δεύτερο πακέτο μπαταριών που είναι πολύ ψηλότερο.
Πατέντα για ηλεκτρικό και υβριδικό
Σύμφωνα με τη κατάθεση του διπλώματος, η ρύθμιση αυτή μπορεί να λειτουργήσει είτε για ένα υβριδικό όχημα είτε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να χωρέσει στο μπροστινό μέρος του οχήματος ή πίσω από την πίσω μπαταρία.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έχει και πατέντα με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε παρελθοντικό χρόνο η Ferrari είχε πατεντάρει μία νέα διαφορετική πλατφόρμα για υβριδικό ή ηλεκτρικό. Σε εκείνη την περίπτωση, υπήρχαν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ένας για την κίνηση κάθε τροχού, που θα μπορούσαν ωστόσο να λειτουργούν ανεξάρτητα.
Το 2025 η πρώτη ηλεκτρική Ferrari
Σε κάθε περίπτωση, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari αναμένεται το 2025 και μένει να φανεί ποια ακριβώς δομή θα ακολουθήσει.
Ετοιμάζει νέα πράγματα για το ηλεκτρικό της μέλλον η Ferrari!
-Πατέντα παρουσιάζει σπορ αυτοκίνητο με δύο πακέτα μπαταριών.
-Ένα λεπτό κάτω από τα καθίσματα και ένα μεγαλύτερο στο πίσω μέρος.
-Χρησιμοποιείται για ηλεκτρικό αλλά και υβριδικό με θερμικό μοτέρ.
-Οι μπαταρίες «κουμπώνουν» μεταξύ τους σχηματίζοντας μία ενσωματωμένη δομή
Θα είναι εξίσου θελκτικές με τις σημερινές οι ηλεκτρικές Ferrari ή θα χάσουν κάτι από την αίγλη τους;