Η Peugeot ανακοίνωσε την τιμή εκκίνησης του ανανεωμένου 3008 και έκανε γνωστή την πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων που θα το συνοδεύσει στην εμπορική του πορεία.
Την τιμή εκκίνησης με την οποία μπορεί κανείς να αποκτήσει το ανανεωμένο Peugeot αποκάλυψε η επίσημη αντιπροσωπεία της φίρμας στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας το autotriti.grπου ήδη από τα τέλη Νοεμβρίου, είχε γνωστοποιήσει πόσο θα κοστίζει η βασική έκδοση του μοντέλου.
Το Peugeot 3008 είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με την τιμή του να ξεκινάει από 24.900 ευρώ για την έκδοση Active με τον 1.2 PureTech κινητήρα των 130 ίππων σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το γαλλικό crossover/SUV με αυτό το μοτέρ μπορεί να αποκτηθεί επίσης με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Πέραν του προαναφερόμενου 3κύλινδρου τούρμπο PureTech κινητήρα 1,2 λίτρων (130 ίππους) το παρών δίνει και ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων (180 ίππους) που συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Στο diesel το ανανεωμένο Peugeot 3008 μπορεί να εξοπλιστεί με το 4κύλινδρο 1,5 λίτρων μοτέρ που παράγει 130 ίππους σε χειροκίνητες και αυτόματες εκδόσεις.
Φυσικά διαθέσιμές είναι και δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη (HYBRID 225 e-EAT8) χαρακτηρίζεται από κίνηση στους δύο τροχούς και συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνολική ισχύ 225 ίππων και 360 Nm ροπής. Η δεύτερη (HYBRID4 300 e-EAT8) αφορά αυτούς που θέλουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς με την συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στα 300 άλογα και τα 520 Nm ροπής. Αμφότερα τα υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιούν μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,2 kWh. Στην δικίνητη έκδοση η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα ανέρχεται στα 56 χιλιόμετρα και 59 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη.
Η βασική έκδοση Active περιλαμβάνει το πακέτο Safety με Advanced Emergency Braking System με camera (αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με λειτουργία ημέρας & αναγνώριση πεζών), ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω με οπτική και ηχητική ειδοποίηση, προβολείς PEUGEOT LED Technology, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB) κ.α.
Χρόνια Πολλά, Καλή Χρόνια.
Δεν είμαι ιδιαίτερα λάτρης αυτής της ...μόδας των «ες γιού βι», αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα! Θεωρώ ότι το 3008 αποτελεί ίσως τη μοναδική (κ το αντίστοιχο της Mazda) επιλογή που μπορεί να σταθεί σε σχεδίαση εσωτερικού, καντράν, σαλόνι, design, κ ενδεχομένως κ ποιότητα υλικών, ενάντια στα Γερμανικά suv μοντέλα μέχρι τα 35.000 - 38.000 ευρώ.
Ταπεινή μου άποψη ότι η επιλογή κινητήρα πρέπει να είναι αυτή του 1,5 πετρέλαιο, φυσικά αυτόματο, με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, αν και καλύτερα θα ήταν να επιλέξει κάποιος το gt line, ή όπως ονομάζεται τέλος πάντων.
Με άλλα λόγια, περίπου στα ....+38 χιλιάρικα!
Ακριβούτσικο, αλλά επιτέλους όχι άλλα Tiguan, Qashqai, και Χ1, στο δρόμο!!
Συμφωνώ με το προλαλήσαντα αλλά έχω και μια απορία.....σε 8 - 10 έτη πόσο θα πουλάει ένα μεταχειρισμένο peugeot 3008 (περί τις 10-12.000 χιλιάδες πιο κάτω άρα με αρχική 32 -34.000 χιλιάδες θα πουλιέται περί τα 20- 22.000 χιλιάδες ) και πόσο μάλλον στα 15 χρόνια που είναι κοντά στον μέσο όρος αλλαγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα....άρα πέρα από την μεγάλη απαξίωση (όπως σε όλα τα ακριβά αυτοκίνητα) ποιος θα θέλει ένα μεταχειρισμένο peugeot 3008 τόσων ετών με 15 -20.000 ευρώ όταν με αυτά τα λεφτά μπορεί να πάρει ένα άλλο πιο καταξιωμένο premium μοντέλο....απλά ρωτώ
Χρόνια Πολλά, Καλή Χρόνια. Δεν είμαι ιδιαίτερα λάτρης αυτής της ...μόδας των «ες γιού βι», αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα! Θεωρώ ότι το 3008 αποτελεί ίσως τη μοναδική (κ το αντίστοιχο της Mazda) επιλογή που μπορεί να σταθεί σε σχεδίαση εσωτερικού, καντράν, σαλόνι, design, κ ενδεχομένως κ ποιότητα υλικών, ενάντια στα Γερμανικά suv μοντέλα μέχρι τα 35.000 - 38.000 ευρώ. Ταπεινή μου άποψη ότι η επιλογή κινητήρα πρέπει να είναι αυτή του 1,5 πετρέλαιο, φυσικά αυτόματο, με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, αν και καλύτερα θα ήταν να επιλέξει κάποιος το gt line, ή όπως ονομάζεται τέλος πάντων. Με άλλα λόγια, περίπου στα ....+38 χιλιάρικα! Ακριβούτσικο, αλλά επιτέλους όχι άλλα Tiguan, Qashqai, και Χ1, στο δρόμο!!
Συμφωνώ με το προλαλήσαντα αλλά έχω και μια απορία.....σε 8 - 10 έτη πόσο θα πουλάει ένα μεταχειρισμένο peugeot 3008 (περί τις 10-12.000 χιλιάδες πιο κάτω άρα με αρχική 32 -34.000 χιλιάδες θα πουλιέται περί τα 20- 22.000 χιλιάδες ) και πόσο μάλλον στα 15 χρόνια που είναι κοντά στον μέσο όρος αλλαγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα....άρα πέρα από την μεγάλη απαξίωση (όπως σε όλα τα ακριβά αυτοκίνητα) ποιος θα θέλει ένα μεταχειρισμένο peugeot 3008 τόσων ετών με 15 -20.000 ευρώ όταν με αυτά τα λεφτά μπορεί να πάρει ένα άλλο πιο καταξιωμένο premium μοντέλο....απλά ρωτώ