H Λατινική Αμερική είναι μια από τις λίγες αγορές που δεν επιβάλει στις εταιρείες αυτοκινήτων να τοποθετούν αερόσακους στα μοντέλα τα οποία προσφέρουν. Αυτό σημαίνει αυτόματα πως το παρακλάδι του NCAP στην Λατινική Αμερική συχνά αναγκάζεται να βαθμολογήσει με μηδέν αστέρια μια σειρά από αυτοκίνητα.
Αυτή την φορά ήταν το Μitsubishi L200 που βρέθηκε στο μικροσκόπιο του Latin NCAP και τα αποτελέσματα δεν ήταν καθόλου καλά. Το ιαπωνικό pick-up δεν έλαβε κανένα αστέρι στην προστασία των ενήλικων επιβατών ενώ πήρε μόλις δύο αστέρια στην προστασία των παιδιών. Όπως ήταν φυσικό, η γενική του βαθμολογία δεν περιελάμβανε ούτε ένα αστέρι.
Ο γραμματέας του ΝCAP στην Λατινική Αμερική κ. Alejandro Furas δήλωσε σχετικά: «To αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό ειδικά για έναν Ιάπωνα κατασκευαστή όπως είναι η Mitsubishi. Eγείρονται ερωτήματα για το ήθος των εταιρειών σε ό,τι αφορά τους Λατινοαμερικάνους καταναλωτές. Το L200, σε αγορές όπως η Ευρώπη, προσφέρεται με 7 αερόσακους και σύστημα ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας) στον στάνταρ εξοπλισμό!» Απαρατήρητη από τον Οργανισμό δεν πέρασε ούτε μια εξήγηση που έδωσε ένας πωλητής, ο οποίος φέρεται να δήλωσε: «Το L200 δεν χρειάζεται αερόσακους γιατί η αρχιτεκτονική του είναι πολύ γερή».
Από την πλευρά της η Mitsubishi δεσμεύτηκε να αυξήσει τα επίπεδα ασφαλείας στο L200 από τον Φεβρουάριο του 2020 προσθέτοντας δύο αερόσακους μπροστά, νέες ζώνες ασφαλείας κ.α. Πάρα ταύτα, ο NCAP υπολογίζει πως το μοντέλο θα καταφέρει απλά να πάρει μόνο 2 αστέρια ασφαλείας αφού θα συνεχίσει να προσφέρει ελάχιστη προστασία από συγκρούσεις στο πλάι και μηδαμινή ενεργητική ασφάλεια ενώ δεν θα κάνει διαθέσιμο το σύστημα ESC.
Δείτε το L200 στα crash test του Λατινοαμερικάνικου NCAP.