To τέλος παραγωγής της 4C ανακοίνωσε επίσημα η Alfa Romeo έπειτα από 6 χρόνια παρουσίας στην αγορά σε έκδοση coupe και μετά από 4 χρόνια σε έκδοση Spider (cabrio).
H απόφαση αυτή συνάδει με την νέα στρατηγική του FCA Group για την Alfa Romeo που προβλέπει την αποχώρηση από τις κατηγορίες τέτοιων σπορ αυτοκινήτων που δεν προσφέρουν μεγάλες πωλήσεις, ώστε να δοθεί έμφαση σε άλλα πιο κερδοφόρα project. Xαρακτηριστικό είναι η Alfa Romeo δεν έχει κανένα εκπρόσωπο στα μικρά SUV και στα μίνι, την στιγμή που άλλες premium εταιρείες έχουν ένα και δύο μοντέλα για κάθε κατηγορία.
Μια πρώτη προσθήκη στην γκάμα που αναμένεται δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της φίρμας θα είναι η Τοnale, το μικρό compact crossover της φίρμας που λέγεται πως θα βρεθεί στις αντιπροσωπείες το 2021. Την ίδια στιγμή, δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση για τον αντικαταστάτη της ΜiTo στα μικρά, ενώ η Giulietta, αν και θα παραμείνει στην γκάμα και το 2020, δύσκολα θα μπορέσει να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.
Με την Fiat-Chrysler να βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με το PSA Groupe για την συγχώνευσή τους, αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον τα επόμενα πλάνα της Alfa Romeo. Πάντως, το προηγούμενο διάστημα αποκαλύφθηκε επίσης οι πιθανότητες να κατασκευαστούν διάδοχοι των 8C και GTV είναι εξαιρετικά μικρές.
Καταδικη ιστορικής και επιφανούς φίρμας,από αλλαζωνενς τραπεζοκόμος υπαλληλισκους του Χααιβαντ. Είναι γνωστή η απέχθεια των λαικατζιδων φιατακιδων, απέναντι σε lancia .alfa romeo. Και σαν αντιπροσωπεία και σαν φιλοσοφία. Το έχουμε ζήσει ,όλοι όσοι είχαμε την ατυχία να έρθουμε σε συνεργασία μαζί τους. Στο προκείμενο,πετώντας ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ σε καταδικασμένα ,από απόψεως πωλήσεων,μοντέλα και αδιαφορώντας,για τη συνεχή εξέλιξη και παρουσία παραδοσιακών εμπορικών μοντέλων ,mito,gulieta,156.159..Η Gylia .Stelvio,,δεν αποτελούν ,ούτε για αστείο,αντικαταστάτη 159.κλπ..απο τα 23.25χιλιαρικα ,στα 40..70, μονο για λόγους εσωτερικής ικανοποίησης ,μπορείς να το εκλαβεις. Το να χτυπήσεις Bmw,Audi,κλπ, με μοντέλα που ξεκινούν από τα Άντα , χιλιάρικα,ούτε Έλληνας τραπεζίτης δεν θα το σκεφτόταν..Απορώ που βγαίνει ακόμα η4C ,καταδικασμένη από την ώρα που την γέννησαν. Εν κατακλείδι ,παρακολουθούμε τον αργό θάνατο,της τέχνης,της έμπνευσης,της cuore sportivo,με περισσότερα τακτ,αλήθεια είναι ,από αυτόν της Lancia. ΦΙΑΤΑΚΙΔΕΣ πουλήστε την
στους Γερμανούς γκασμαδες,αυτοί ξέρουν να σέβονται τουλάχιστον την τέχνη και την παράδοση,βλέπε την εξέλιξη της Ducati,..
Καταδικη ιστορικής και επιφανούς φίρμας,από αλλαζωνενς τραπεζοκόμος υπαλληλισκους του Χααιβαντ. Είναι γνωστή η απέχθεια των λαικατζιδων φιατακιδων, απέναντι σε lancia .alfa romeo. Και σαν αντιπροσωπεία και σαν φιλοσοφία. Το έχουμε ζήσει ,όλοι όσοι είχαμε την ατυχία να έρθουμε σε συνεργασία μαζί τους. Στο προκείμενο,πετώντας ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ σε καταδικασμένα ,από απόψεως πωλήσεων,μοντέλα και αδιαφορώντας,για τη συνεχή εξέλιξη και παρουσία παραδοσιακών εμπορικών μοντέλων ,mito,gulieta,156.159..Η Gylia .Stelvio,,δεν αποτελούν ,ούτε για αστείο,αντικαταστάτη 159.κλπ..απο τα 23.25χιλιαρικα ,στα 40..70, μονο για λόγους εσωτερικής ικανοποίησης ,μπορείς να το εκλαβεις. Το να χτυπήσεις Bmw,Audi,κλπ, με μοντέλα που ξεκινούν από τα Άντα , χιλιάρικα,ούτε Έλληνας τραπεζίτης δεν θα το σκεφτόταν..Απορώ που βγαίνει ακόμα η4C ,καταδικασμένη από την ώρα που την γέννησαν. Εν κατακλείδι ,παρακολουθούμε τον αργό θάνατο,της τέχνης,της έμπνευσης,της cuore sportivo,με περισσότερα τακτ,αλήθεια είναι ,από αυτόν της Lancia. ΦΙΑΤΑΚΙΔΕΣ πουλήστε την στους Γερμανούς γκασμαδες,αυτοί ξέρουν να σέβονται τουλάχιστον την τέχνη και την παράδοση,βλέπε την εξέλιξη της Ducati,..