2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε την «ανοιχτή» έκδοση του Peugeot 108 με τον 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 68 ίππων.
Test: Peugeot 108 κάμπριο
29.108 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2017)
Με παιχνιδιάρικη διάθεση! Η ανοικτή εκδοχή του Peugeot 108 κάνει τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη παιχνίδι και απόλαυση ταυτόχρονα. Αφενός λόγω της ευελιξίας και της μοντέρνας εμφάνισής του, αφετέρου λόγω της αναδιπλούμενης οροφής που φέρνει το καλοκαίρι πιο κοντά.
What is new
- 1,0 βενζίνη με 68 άλογα
- Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 12.800 ευρώ
- Δεν πληρώνει τέλη
Μπορεί ο φετινός χειμώνας να ήταν δύσκολος και το καλοκαίρι να μοιάζει πως είναι ακόμη μακριά, ωστόσο υπάρχουν κάποιες στιγμές που το φέρνουν, Απρίλη μήνα, λίγο πιο κοντά. Δεν αναφερόμαστε στις αλκυονίδες ημέρες, αλλά στο Peugeot 108 της δοκιμής, το οποίο με τη μοντέρνα εμφάνισή του και την υφασμάτινη οροφή κατάφερε και έκανε τις μετακινήσεις μας λίγο πιο… «ζεστές». Όσοι, λοιπόν, θέλουν, ένα μοντέλο για να κινούνται μέσα στην πόλη και που -καιρού επιτρέποντος- θα τους φτιάχνει μια πιο καλοκαιρινή, παιχνιδιάρικη διάθεση, αξίζει να ρίξουν μια ματιά παρακάτω.
Όπως είναι φυσικό πεδίο δράσης του Peugeot 108 είναι η πόλη.
Από 12.800 ευρώ
Η τιμή του γαλλικού μίνι στην κάμπριο έκδοση ξεκινά με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 68 ίππων από τα 12.800 ευρώ. Σίγουρα δεν είναι η πιο οικονομική πρόταση που υπάρχει στα μίνι, ωστόσο η αναδιπλούμενη οροφή που σου δίνει την αίσθηση cabrio, δικαιολογεί εν μέρει τη διαφορά τιμής. Αναφορικά με την εξοπλιστική έκδοση, αφορά στην έκδοση Active, η οποία είναι η δεύτερη κατά σειρά και διαθέτει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, air condition, σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7Ά και με λειτουργία Mirror screen και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Τέλος, σημειώστε πως μόλις 200 ευρώ επιπλέον κοστίζει η ίδια έκδοση με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 82 ίππων, και άρα όσοι αναζητούν λίγη περισσότερη σβελτάδα καλό είναι να την έχουν στα υπόψη τους.