Ακόμα ένας παίχτης προστίθεται στην ολοένα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Crossover, ο οποίος ακούει στο όνομα «Peugeot 2008».
Δοκιμή: Peugeot 2008 1,6 e-HDi 115 PS
75.433 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2014)
Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντας το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχοντας σαν βέλη στη φαρέτρα του τη δυναμική σχεδίαση, τον αποδοτικό κινητήρα και τους καλούς χώρους, φιλοδοξεί να στρέψει τα αγοραστικά βλέμματα προς το μέρος του.
- Φινίρισμα εσωτερικού, επαναφορά ανάρτησης, αεροδυναμικοί θόρυβοι στις υψηλές ταχύτητες
New kid on the block
Ακόμα ένας παίχτης προστίθεται στην ολοένα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Crossover, ο οποίος ακούει στο όνομα «Peugeot 2008». Το νέο αυτό μοντέλο όπως προδίδει και το όνομα του βασίζεται στο μικρό μοντέλο της φίρμας, το 208. Για την ακρίβεια το 2008 κάτω από το «περιτύλιγμα» του είναι 208 κατά 67%, έχοντας μάλιστα το ίδιο μήκος μεταξονίου (2.538 χλστ). Βέβαια το νέο compact crossover της γαλλικής φίρμας, συγκριτικά με το 208 είναι μακρύτερο κατά 200 χλστ, ψηλότερο κατά 96 χλστ, φαρδύτερο κατά 25 χλστ, ενώ έχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (162 χλστ.).
Εμφάνιση: «Αθλητικό» παρουσιαστικό
Με την πρώτη ματιά ένα έμπειρο μάτι θα καταλάβει τους συγγενικούς δεσμούς που έχει το 2008, με το μικρότερο 208. Και στο 2008 η εμφάνιση είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά. Το ρύγχος υιοθετεί τα τελευταία σχεδιαστικά μοτίβα της φίρμας, με τα μεγάλα και σχεδόν κάθετα φωτιστικά σώματα, τα οποία φέρουν τεχνολογία LED. Η εμπρός μάσκα είναι μονοκόμματη, φέροντας δυο μεγάλα ανοίγματα, ενώ γενικότερα το αμάξωμα του 2008 χαρακτηρίζεται από τις έντονες γραμμές, οι οποίες «μπλέκουν» αρμονικά με τις καμπύλες. Τραβώντας το βλέμμα σας προς τα πίσω, θα εστιάσετε στο μεγάλο νεύρο που τρέχει από το εμπρός μέρος του, ενώ όσο πηγαίνετε προς τα πίσω, τόσο πιο έντονο γίνεται. Η γραμμή της οροφής ανυψώνεται περισσότερο πάνω από τις πίσω πόρτες δημιουργώντας ένα διακοσμητικό κόψιμο στο μέταλλο, η οποία καταλήγει στην ενσωματωμένη αεροτομή στην πίσω πόρτα. Έξτρα δυναμισμό προσδίδουν οι μπάρες οροφής.
Η γραμμή της οροφής ανυψώνεται περισσότερο πάνω από τις πίσω πόρτες δημιουργώντας ένα διακοσμητικό κόψιμο στο μέταλλο.