Peugeot 2008: Το καλύτερο μικρό SUV βενζίνης ανάμεσα σε 49 μοντέλα autotriti.gr
Κατανάλωση, χώροι, επιδόσεις και τιμή είναι οι τομείς που αξιολογούνται από το Test Center και βγάζουν νικητή
Το Peugeot 2008 Hybrid (136 PS) πάει ηλεκτρικά και καίει λίγο, ειδικά μέσα στην πόλη (6,4 λτ./100 χλμ.)
Στην καμπίνα του 2008 η ποιότητα είναι προσεγμένη και οι χώροι μεγάλοι συγκριτικά για την κατηγορία
Πόσο καλό είναι το Peugeot 2008 σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και τιμή
Το AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που, χρησιμοποιώντας ειδικά όργανα μέτρησης, καταγράφει τις πραγματικές επιδόσεις, τους χώρους, την κατανάλωση καυσίμου καθώς και πολλές άλλες παραμέτρους των αυτοκινήτων που περνούν από το γκαράζ του και δοκιμάζει.
Τα αποτελέσματα των μετρήσεων αυτών καταχωρούνται στην βάση του και από εκεί προκύπτουν οι καλύτεροι της κάθε κατηγορίας. Όσον αφορά λοιπόν τα μικρά SUV που χρησιμοποιούν βενζίνη για να κινηθούν, το Peugeot 2008 hybrid με τα 136 άλογα βρίσκεται στην κορυφή της γενικής κατάταξης ανάμεσα σε 49 αυτοκίνητα (φουλ υβριδικά, mild hybrid και βενζίνης).
Η βασική έκδοση Style είναι πλούσια σε εξοπλισμό, ξεκινάει από τα 22.500 ευρώ (βενζίνη 100 PS)
Το ήπια υβριδικό Peugeot 2008 (διαβάστε την δοκιμή του) με τα 136 άλογα κοστίζει από 26.000 ευρώ στην έκδοση Style ο εξοπλισμός της οποίας είναι τόσο πλούσιος που θα καλύψει τους περισσότερου, ενώ η έκδοση με τα 100 άλογα ξεκινάει από 22.500 ευρώ. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 2008 στην έκδοση Style, εκτός από μια πληρέστατη σουίτα από συστήματα ασφαλείας, έρχεται επίσης με κλιματισμό, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα, cruise control, ζάντες 16 ιντσών (αλουμινίου) αλλά και σύστημα πλοήγησης.Πάει ηλεκτρικά για λίγο χάρη σε ένα μοτέρ που βρίσκεται στις ταχύτητες
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Peugeot 2008 αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης, μια μικρή μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος έχει τοποθετηθεί μέσα στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6). Κατά την επιβράδυνση το ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V, η οποία με τη σειρά της δίνει ρεύμα στο μοτέρ για να κινήσει ηλεκτρικά το γαλλικό SUVάκι κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις. Όλα τα παραπάνω βοηθούν ώστε σε πραγματικές συνθήκες, η κατανάλωση μέσα στην πόλη να περιορίζεται στα 6 λτ./100 χλμ, ενώ στο ταξίδι τα 5,5 λτ. είναι εύκολα επιτεύξιμα. Σε σχέση με τα υπόλοιπα SUV της κατηγορίας του οι τιμές αυτές βρίσκονται κοντά στην κορυφή και είναι χαμηλές για υβριδικό τεχνολογίας 48V.
Συνέχεια του άρθρου >>>